har en oval som jag tänkte sälja, den är helt orginal förutom sänkningen och motorn. men går att återställa helt då orginal motorn följer med men har dåliga lager. så håller för tillfället på att få i en 1500 spis i den.
dom som har sätt den har sagt att skicket är väldigt bra för att vara så tidig och orörd.
bilen är besiktigad och körklar, känns löjligt bra att köra. har haft många bubblor och detta är nog den som har känts bäst.
så som ni förstår så är detta en oval som inte är rörd en massa. ser dock bättre ut på bilderna än vad den är i verkligheten. lacken är bättrad lite här och var.
sen är ju färgen något utav det finaste jag sätt på en bubbla, nog ingen vanlig färg om jag förstått det hela.
inredningen är i ok skick men dock en 55a. få ägare. och allt funkar som det ska.
kom med ett vettigt bud på pm så hör jag av mig om det är intressant. är inte intresserad av något byte då jag redan har hittat en annan bubbla jag vill köpa. bubblan kan säljas utan 1500 och med endast den "dåliga" 1200an.
I can sell it for export…..
bilder finns i denna tråd: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=19837 inte jätte många men har fler som jag kan skicka genom mailen får inte rätt på det här. snälla bara seriösa nu inga jävla bildsamlare.