jag vet....för skärpa mig jag åxo
Trevlig helg på er
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Split Panel -62
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Trevlig helg på er
![]()
Trevlig helg på er
Tack detsamma!
Blir bara mer och mer imponerad av ditt arbete
Måste vara roligt att bygga när man har så fina maskiner och lackbox, jobbar du med detta på heltid ? eller sover du aldrig 
Renovering på högsta nivå som vanligt, ser grymt bra ut! Hur mycket har du mattat färgen i %
Jag måste komma och hälsa på i Finland något tag! Se din samling och allt det fina jobbet du och din sambo gör. Mycket imponerande! 
Ika skrev:Man känner sig ju verkligen som en klåpare med tummen mitt i handen när man ser vad som händer i ditt garage. Voi vittu vad du är grym.
Jag heter ju iofs också Nilsson så nåt gemensamt kan man ju skryta med.Det lönade sig att inte lägga upp klåparbilderna och städa undan verktygen med tumhål före jag tog bilderna, men tack ändå
Patrik B. skrev:WOW!!
Kryper bakåt o ber om ursäkt att jag ens tilltalade er i sommras...![]()
Förstår inte hur jag tänkte?Jag tänkte nog i somras att du kan inte ha en aning om vem du pratar med...
![]()
Nä Patrik, kryp fram tillbaks nu så ska du se att jag står med båda fötterna på jorden även nästa gång vi träffas
Ja, hur såg de klåparbilderna ut
Skulle tro att det är drömbilder för min del.
Har tänkt på det, vad skulle ni som lägger upp såna här superfabrikationsbilder vara utan oss vanliga hobbydrasnettpågängen klåpare. Inget absolut, inget!
Ja, ni står verkligen med båda fötterna på jorden. Men så kommer ni ifrån en helt ok. latitude i Finland
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c … routes.png 
Ni är verkligen en insperation för oss andra.
vilket Proffs jobb 
Jag är mest imponerad över att du kör patinerade bilar, med tanke på dina tidigare byggen och det faktum att du är billackerare till yrket.
Men du får väl utlopp för din yrkesstolthet på detaljer och underreden istället
Extremt bra och snyggt jobbat och en eloge till din fru/sambo. Jag antar att hon också lägger en del tid på bussen...
Det får vi väl allt hoppas, det är ju hennes bil 
Kan bara säga tummen upp för det fantastiska jobbet du gör och även för dom härligt bra bilder.
Tack för alla hejarop!
Skåningen: Det är svärfars verkstad jag inkräktar i, där finns en massa bra grejer till bussbyggande. Det är nog bara kvällar och helger jag jobbar med detta.
Fidde: 80% matt
Spaan: Du är välkommen när som helst.
Patrik B: Så sant, hur kul skulle det va om alla hade samma nivå på jobbet
Demian: Jag gillar både blanka och patinerade bilar. Men att göra en blank bil är så drygt (både åt plånboken och mig själv) att man nästan tappar inspirationen. Så då passar det ju bra med nån patinerad emellan, och piffar man upp undersidan så syns det att man ha gjort nåt (åtminstone besiktningsmannen). Den här panelen kommer att bli blank så vi får se om krafterna räcker ända till slutet
Sambon hjälper nog till allt som oftast, men hon har ju sina egna intressen också.
Var det du som hade den där vita/röda pickupen med längd hytt och American Racing fälgar?
Var det du som hade den där vita/röda pickupen med längd hytt och American Racing fälgar?
Jo det stämmer, jag har nog kvar den ännu 
77.an skrev:Var det du som hade den där vita/röda pickupen med längd hytt och American Racing fälgar?
Jo det stämmer, jag har nog kvar den ännu
När man inte är säker på om man har kvar sin pickup så måste man ha många bilar 
Tänkte också på... "nog"
finns det någon bild på skapelsen...
Från Dagens VW-bild tråden
Gillar den skarpt.. blir bra flyt i linjerna när hytten blev lite längre
som en karamell
muuums!! 
Är det inte så att det är en buss som du byggde om?
Har för mig jag läst/hört det någonstans för länge sen...
Gillar den skarpt.. blir bra flyt i linjerna när hytten blev lite längre
Hytten blev inte lite längre, den blev mycket kortare...
Det är som Niklas skriver, en buss från början. En panel(tidigt 60tal) om jag inte minns fel från infoskyltarna vid bilen på Bugrun 2006-
Den pickisen är så jävla läcker!
Det var en -62 dubbeldörr panel, så här såg den ut då jag köpte den -96

Va de du som också hade en buss som var lila färgad med något motiv på taket eller hur de va?
Va de du som också hade en buss som var lila färgad med något motiv på taket eller hur de va?
Jo, det stämmer
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Split Panel -62
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.