Synd att du valde 2 färger bara men ser jävligt bra ut! Blev det någe damm i lacken? 
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Typ 1 -58 Kalsongblå
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Synd att du valde 2 färger bara men ser jävligt bra ut! Blev det någe damm i lacken? 
Ja jag är riktigt nöjd med lacken faktiskt men bilderna ljuger lite den är lite sämre live men helt ok för att vara industrilack i ett garage utan utsug... 
Lite damm men inte farligt mycket en tvätt och lite polering så blir det bra.
Naajs
börjar bli läskigt lik min gamla 62:a 
Garagelacken ser ju grymt bra!!!
Håller med... ser riktigt bra ut för att vara garagelack.. !
Bra jobbat ! 

satan så nice
btw Kolbäck umeå?
Kolbäck Västmanland 3 mil från Västerås... 
Blir lite besviken på mig egna när ja ser din

ser ju grymt ut med 2 färgat! kommer attse fram emot uppdateringarna 
vad heter den vita kulören?
Det är helt ren vit bas. Skulle ha RAL 9016 men på 1 liter blev det 0 på alla tillsatser så det är ren brytbas. 
Ok tack för svar, snyggt blev det 
Tackar 
Snygg färgkombo!
Kör hårt!
"Kalsongblå"
Faktum är att jag har ett par långkalsonger som tamigfan har precis den där färgen!
Snyggt jobbat!
Dags för en liten uppdatering. Det går sakta men säkert framåt, tanken var att det redan skulle varit besiktigat nu men det är alldeles för mycket annat som ska göras oxå så det blir inte så många timmar i garaget som man skulle behöva men den blir klar när den blir klar helt enkelt 
Nuvarande status är den här, dock skall motorluckan lackas om då den inte blev bra i ytan.
Jag har haft tur som fick tag på ett objekt där jag inte behövt starta svetsen en enda gång den rost som fanns var redan lagad, men dock så har alla delar av karossen varit buliga och i behov av riktning så även dörrarna som står på tur nu.
Det var några lager färg på motorluckan kan man säga 
Lite mer prylar lackade
Bagageluckan är rätt dålig med gammalt spackel, syns på insidan att den är rätt bulig därav blev det bara att matta av den lite snabbt å lägga på färg så har jag åtminstone en i rätt färg i sommar. Har en till lucka som ska få lite kärlek å riktig lack i vinter.
Även börjat montera lite småplock lister och fotsteg. Snart bara montera motor och fixa lite med elsystem kvar 
Har varit väldigt dåligt med uppdateringar men ska försöka fixa lite i veckan
Har haft fullt upp med att göra klart inför besiktning å idag så var det dags. Resultatet blev med beröm godkänt
Blankt papper! Så jädra skönt!
Läckert! 
Nice.. 
Du var möjligtvis inte vid västerqvarn i går kväll?Såg jäkligt nice ut ialla fall 
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Typ 1 -58 Kalsongblå
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.