Blev en helg i garaget igen:) just nu går det sakta känns det som, har en lista där jag skriver upp det som är kvar att svetsa, men känns som att varje gång man ska kryssa nåt så har man hittat nåt nytt att skriva upp.. Så den tar aldrig liksom slut har varit på 8-10 dagar svetsning kvar i typ en månad känns det som. Men fick gjort en del helgen och hade dessutom besök av en glad Örby bo som kolla läget, trevligt trevligt!
Höger a stolpe och hundben behövde lite kärlek.

Sen lappat ihop det gamla hjulhuset, blev många lappar för att få ihop det, borde väl egentligen köpt ett nytt men va inte riktigt nöjd med pressningarna i det andra jag köpte så snåla och laga det som fanns kvar.

Sen pausa jag och pilla lite med fälgarna, gjorde ett verktyg för att hålla emot bitarna till clipsen, värt varje minut det tog sjukt smidigt att ha! Kapa en bit av drivaxeln för den var perfekt att göra verktyg av:)

Sen lite målarfärg på det:)

Kom precis hem och sambon undra om jag sminkat mig, nä det är nog lite skit som sitter kvar, någon som vet hur man slipar svets inuti en lyktpotta utan att få allt i nyllet?:)