Se mer om hur det hela började?? Kika in på: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=25153
...men finns även på: http://www.garaget.org/?car=47983
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 245 246 247 248 249 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Lilla torget i Alingsås - för längesen. 

snart
Lyxbuss
Den är så jäkla snygg! 
Jag och frugan stannade till i Kuala Lumpur på väg hem från Sydney och det var så sinnessjukt billigt med allt där, även tatueringar så det var nästan ett brott att inte göra det man gått och drömt om i ett par år för en struntsumma!
Efter 7 smärtsamma timmar blev detta resultatet, min hyllning till California looken och självklart min favoritbild tagen av Jimmy på BRC 2012. Sjuuukt nöjd med den! 

No pain,no gain..snyggt! 
På Hodad's i San Diego (Ocean Beach) kan ni äta hamburgare som en "kung" 

.
Jag och frugan stannade till i Kuala Lumpur på väg hem från Sydney och det var så sinnessjukt billigt med allt där, även tatueringar så det var nästan ett brott att inte göra det man gått och drömt om i ett par år för en struntsumma!
Efter 7 smärtsamma timmar blev detta resultatet, min hyllning till California looken och självklart min favoritbild tagen av Jimmy på BRC 2012. Sjuuukt nöjd med den!
Snyggt, hoppas det mig du kör emot
Exakt en sån har jag ganska högt på önskelistan
Cool bild men den hade kunnat bli riktigt bra med en duktig tattuerare. Men billigt går ju sällan hand i hand med kvalitet. Vad kostar en sån gadd i Kuala Lumpur om man får fråga?

Nu börjar man längta till att få åka på bussemester igen! 
Trevlig bild 
Trevlig bild
Trevlig bil!!!
Mycket trevlig buss det där, nästa gång lär jag få känna på hur det är att åka buss med stormotor!
Så om jag vet om det är något att ha till splitten..
Olzzon skrev:Jag och frugan stannade till i Kuala Lumpur på väg hem från Sydney och det var så sinnessjukt billigt med allt där, även tatueringar så det var nästan ett brott att inte göra det man gått och drömt om i ett par år för en struntsumma!
Cool bild men den hade kunnat bli riktigt bra med en duktig tattuerare. Men billigt går ju sällan hand i hand med kvalitet. Vad kostar en sån gadd i Kuala Lumpur om man får fråga?
Nu är ju inte jag någon duktigpetter vad gäller tatueringar eller så men skulle inte kalla hon som tatuerade den här för inte duktig, vet inte vad som får dig att säga så? Själv är jag übernöjd med både stilen och utförandet av tatueringen, skulle inte kunna tänka mig den på något annat sätt
Jag betalade ca 1600kr för den.

GS, Göteborgs spårvägar, har haft många Volkswagen. Här är två Typ2 t2 servicebilar.
Fotografen är okänd då jag hittade två fina fotoalbum i ett förråd som skulle städas ut... det kommer mera, om intresse finns.
Sidor Föregående 1 … 245 246 247 248 249 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.