1

http://www.blocket.se/stockholm/VW_Tran … 14&w=3    ICQ/ab  ICQ/ab

54a soltak, 56 cab, 59a,  KG 71
Wesfalia Syncro 88a,
Porsche 912 66a, Porsche 912E 1976,
Medlem i VW Maffian, VWHK

2

Hade det varit en -88 hade jag köpt den och stoppat i en Subaru-drivlina med Subarugears delar (två 4WD på gång redan), eller upp och ner-vänd Quattro-drivlina á la Ultimate Engineering. Men eftersom det är en -89:a kan man inte byta låda hur som helst utan riskerar att åka på en omregistrering eller omtypning till ombyggt fordon.

Synd, en dubbeldörrars skåpbuss är min drömbuss.

3

svenne duva skrev:

Hade det varit en -88 hade jag köpt den och stoppat i en Subaru-drivlina med Subarugears delar (två 4WD på gång redan), eller upp och ner-vänd Quattro-drivlina á la Ultimate Engineering. Men eftersom det är en -89:a kan man inte byta låda hur som helst utan riskerar att åka på en omregistrering eller omtypning till ombyggt fordon.

Synd, en dubbeldörrars skåpbuss är min drömbuss.



skåp Syncro börja bli svårt att hitta ...   ICQ/ac  ICQ/ac

54a soltak, 56 cab, 59a,  KG 71
Wesfalia Syncro 88a,
Porsche 912 66a, Porsche 912E 1976,
Medlem i VW Maffian, VWHK

4

Borta.

5

Bild? Någon!

|o\/o|