En grafitgrå kåpa hade kanske varit nice
![]()
Blir nog bra detta
där sa du nått. Har nog en burk av Volvos grafitgrå metallic kvar sen ja lacka en 740
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Vretstorp Slam cave
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
En grafitgrå kåpa hade kanske varit nice
![]()
Blir nog bra detta
där sa du nått. Har nog en burk av Volvos grafitgrå metallic kvar sen ja lacka en 740
Färgen som blev på fläktkåpan. Blev riktigt nice tycker jag.
Ser bra ut 
tackar jag vart jäkligt nöjd. nu är frågan om man ska gå över med en vända flake i klar lacken också`??
svårt att fånga effekten på bild men den är lite mörkare en vad som syns just nu.
tackar!!
jag vart jäkligt nöjd. nu är frågan om man ska gå över med en vända flake i klarlacken också`??
svårt att fånga effekten på bild men den är lite mörkare en vad som syns just nu.
Tja det vore nog fränt 
med lite tur blir de grejt 
Med så stora däck som du har nu så brukar det bli omöjligt att svänga om man sänkt rejält. Vinklade du sänksatserna eller satte du dom "rakt" ?
Sänkspindlar är ju annars ett bra alternativ men tänk på att de bygger utåt åxå så en smalning av framvagnen är bruklig att göra vid rejäl sänkning. Nu är inte jag nån sänk expert heller så du får säkert bättre råd av nån kunnig snart men jobba på med mikroflake och sänkning så har du en trevlig ride i sommar.. 
jo trodde faktiskt också att de skulle bli problem men nu har jag inte monterat några styrstag så jag han ha den på backen och svänga fullt åt båda håll utan problem
däcken tar inte ens i lycktpottorna
sen eftersom jag inte ska köra breddade fälgar i fram så tycker jag att de ser lite konstigt ut när dom hamnar så långt in med avsmalnad framvagn.
blir de sänk spindlar blir det också avsmalnad framvagn.
sänk satserna är lite vinklade men som sagt har inga stopp skruvar i nu så borde inte spela någon roll tycker jag?
sen så ska det på med nya däck med lägre profil och då kommer man ju ner lite till
alltid kul med lite åsikter 
Nöjd med stuket iaf 
Nu väntar jag bara på startmotor bussning och lite nya tänddelar så ska de höjas lite igen och besiktas
Ja lysen och sånt ska ju monteras så klart 

införskaffade nya tänddelar och lade naturligtvis dom gamla i förpakningarna och sen lämnade jag dom på fläktkåpan........
kom ihåg att även om de gamla ska kastas så ska det inte passera fläkten först.
passade även på att byta startmotorbussningen så nu funkar starten bra också

provkörning går bra nu men måste bygga om svärden den är inge trevlig att köra grusväg nu.
så om någon har ett par svärd ligger för en obetydlig summa pengar är jag intresserad 
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Vretstorp Slam cave
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.