1

Hej!

Jag slänger ut en koll om det finns någon som har en ovalkaross till övers? Det enda egentliga kravet som finns är att den ska vara så fri som möjligt från plåtjobb, då jag inte har möjlighet att göra sådana arbeten i någon större utsträckning på ett tag. Bulor och ytrost är ok, bara inga större reparationer fordras. Gamla lagningar är ok, bara det inte är dåligt utfört. Mer eller mindre bolt on kan man säga.

Jag betalar extra om det finns ett elsystem som med mindre insatser kan räddas, och karosspaneler som är i samma färg som karossen.

Resten är egentligen tämligen ointressant, då jag har massor med ovaldelar och ett färdigt chassie som jag tänkte använda.
Men om någon har ett komplett objekt till en vettig peng kan även det vara av intresse.

Alla svar beaktas, så länge det är en äkta oval och ingen nyare med isvetsad ovalruta. Även zwitter går såklart bra. ICQ/ab

PM eller i tråden.

Tack på förhand! - MH

2

Vad hände med den som Franke hade? Va inte det din gamla också?

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

3

Lappstockholmarn hade väl en...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Hellberg: Här är ovalkarossen : http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 94&p=3

Miche : Du borde göra dig av med 72:a bayen så sänker jag ditt splitchassi som du har ståendes istället ICQ/ab
Det kanske tom finns någon som byter en kaross mot din buss ?

5

http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 94&p=3

Där är vad som hände med den ICQ/ab Var ett år sedan jag sålde den, så det är väl ingen idé att ångra sig heller ICQ/ab

lappmannens tror jag väl blev såld om jag inte missminner.

Franke: Om du hellre vill fixa splitchassiet så kan vi göra så istället. Vi tar det via PM isåfall.

6

Lappstockholm hade sin kvar vid 16 tiden igår iallafall, så pröva där

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

7

Vad var det jag sa... ? ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

8

Ni har så rätt. Den blev kvar. Var nog säljarens fel att han bodde så avsides. ICQ/ad  ICQ/ad

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!

9

PM skickat

10

Det har inte kommit fram något, weird. Har rensat inkorgen nyligen.

11

pm skickat!

12

fick ditt pm, har svarat.
maila istället till. [email protected]

13

Bums
Verkar vara lite si o så med pm

14

Har svarat ICQ/ab

15

Har svarat