Långt och snabbt slår långt och halvsnabbt alla dar i veckan.
jo är väl så ..... jag tror på lagom ös och inte alltför extremt oavsett faktiskt.
Min bil är min bok, ingen annan kan skriva den.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Oboymannens 1303S Taterstyle
Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
jo är väl så ..... jag tror på lagom ös och inte alltför extremt oavsett faktiskt.
En oxyboxer kan ju vara fascinerande även om den inte är snabb. Det kan bli mycket intressant att följa byggprocessen oavsett prestanda :-)
En oxyboxer kan ju vara fascinerande även om den inte är snabb. Det kan bli mycket intressant att följa byggprocessen oavsett prestanda :-)
det tror jag med.
vad jag vet är att rätt verktyg för förflyttning av bultmönster till typ1 har införskaffats och borrmall är fixad osv. eftersom vi letts in på villovägar med gemensamt turbobygge så ligger oxyboxern lite på is tror jag ...... 
Hellre fungerade bil på gatan än häftigt evighetsprojekt i garaget säger jag.
Svwerker skrev:Långt och snabbt slår långt och halvsnabbt alla dar i veckan.
Hellre fungerade bil på gatan än häftigt evighetsprojekt i garaget säger jag.
som min bil
hahahahhahahaha
Jo så är de. Olika mål med våra bilar helt enkelt.
Jo så är de. Olika mål med våra bilar helt enkelt.
exakt ! det som gör det hela så roligt. Man kompletterar varandra . på tal om det borde vi ha en projekttråd med "blåbäret"
Du får gärna påta ihop något. Jag är så sällan inne på bussville.
Du får gärna påta ihop något. Jag är så sällan inne på bussville.
då gör jag som så . efter onsdag
sju evigheter sedan man va inne och skrev. just nu försöker jag få tiden att räcka till för att montera en singel weber 32/36 dfev. ska bli spännande att se vad det får för resultat.
Ja, verkligen! Som vi har väntat... 
En sån Weber hade jag på min 1776:a förut. Och den gick skapligt bra med den. Märktes mycket när andra spjället öppnade. Då var det bara att hålla stadigt i ratten!! 
(så håller vi tråden uppe...)
I mitt fall handlar det mest om att komma ifrån skiten som sitter där nu. Ger det något på effekten så är ju det givetvis välkommet också. Nya sulor beställda inför denna säsongen också så man slipper åka av vägen så fort de regnar.
I mitt fall handlar det mest om att komma ifrån skiten som sitter där nu. Ger det något på effekten så är ju det givetvis välkommet också. Nya sulor beställda inför denna säsongen också så man slipper åka av vägen så fort de regnar.
Vad blev det för några då?
Star performer 205/40 17 fram och 215/40 17 bak
Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Oboymannens 1303S Taterstyle
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.