Råkade köpa en panel idag när jag var i affären för å handla. Träffade en gubbe som hade en och sälja. Problemet var bara att hann hade försnillat nycklarna till den på -80 talet efter det att han ställt in den i ladugården. Så en äkta barnfind alltså. Hur får jag rätsida på detta??? är det så att nyckelkoden sitter på motorluckans kolv eller finns den nån annan eller mer stans?
Jag hoppas du köpte en trisslott på en gång medan turen håller i sig? Grattis!
Jag hoppas du köpte en trisslott på en gång medan turen håller i sig? Grattis!
Haha Tack Lowflyer, Ja du jag har inte sett den än men jag kände att det var nog bara att slå till innan nån annan gjorde det.
du hade ingen koll på nyckelproblemet eller?
På min 69:a satt koden på både motorluckelåset och framdörrarna. Vadsbolås här i Skövde knäckte koden, och nyckeln satt som en smäck!
grattis till panelen!
På min 69:a satt koden på både motorluckelåset och framdörrarna. Vadsbolås här i Skövde knäckte koden, och nyckeln satt som en smäck!
grattis till panelen!
Tack Walle. åker dit på lördag och gör klart affären, hoppas han inte har låst motorluckan 
Grattis! Bilder?
Gul-röd-grå-vit-brun-blå Baywindow -71
Vinröd T3 DH -87
Blå/blå T3 Caravelle GL -88
Blå T3 EH *såld
min kod satt på den skjutbara Sidodörren ... Swesafe i Enköping fixade biffen tillslut!
dom fick kolla i gamla kataloger! 
[ VW Typ1-64 2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]
8 2014-02-04 23:14:51 Senaste redigerad av trekronor (2014-02-04 23:17:33)
bilder kommer på lördag 
Swesafe i Enköping Bra tips tack Cosmoz, får kolla med dom om inte den lokala låssmeden kan fixa nycklarna