1

Råkade köpa en panel idag när jag var i affären för å handla. Träffade en gubbe som hade en och sälja. Problemet var bara att hann hade försnillat nycklarna till den på -80 talet efter det att han ställt in den i ladugården. Så en äkta barnfind alltså. Hur får jag rätsida på detta??? är det så att nyckelkoden sitter på motorluckans kolv eller finns den nån annan eller mer stans?

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

2

Jag hoppas du köpte en trisslott på en gång medan turen håller i sig? Grattis!

Bay 78 Kleinbus under uppsvetsning, Bay 77 Donatorbuss (skrotad nu), T23 projekt

3

Lowflyer skrev:

Jag hoppas du köpte en trisslott på en gång medan turen håller i sig? Grattis!

Haha Tack Lowflyer, Ja du jag har inte sett den än men jag kände att det var nog bara att slå till innan nån annan gjorde det. ICQ/ab
du hade ingen koll på nyckelproblemet eller?

4

På min 69:a satt koden på både motorluckelåset och framdörrarna. Vadsbolås här i Skövde knäckte koden, och nyckeln satt som en smäck!  Default/yikes  grattis till panelen!

5

Walle skrev:

På min 69:a satt koden på både motorluckelåset och framdörrarna. Vadsbolås här i Skövde knäckte koden, och nyckeln satt som en smäck!  Default/yikes  grattis till panelen!

Tack Walle. åker dit på lördag och gör klart affären, hoppas han inte har låst motorluckan  Default/lol

6

Grattis! Bilder?

Nämen, så att...

Gul-röd-grå-vit-brun-blå Baywindow -71
Vinröd T3 DH -87
Blå/blå T3 Caravelle GL -88
Blå T3 EH *såld

7

min kod satt på den skjutbara Sidodörren ... Swesafe i Enköping fixade biffen tillslut!
dom fick kolla i gamla kataloger! Default/smile

Patrik CoSmoZ Strömberg  // Shit-Low Kustoms //
[ VW Typ1-64  2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]

8 Senaste redigerad av trekronor (2014-02-04 23:17:33)

bilder kommer på lördag  ICQ/ag
Swesafe i Enköping Bra tips tack Cosmoz, får kolla med dom om inte den lokala låssmeden kan fixa nycklarna