... för 2013!
In America you drive on the parkway and park on the driveway...
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Öppen förfrågan
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
... för 2013!
Tackar, Mr. Ben Dover 
Slant på väg in
tusen tack för ett toppen forum! 
alldeles jättesent kastade jag över en 3hundring precis 
Tack ska ni ha boys! Ännu lite mer bandbredd för Boxerville 
Yep, imorgon har du en liten slant från mig med. 
Tackar! 
Trekronors årliga trehundring insatt för 2013 
Vi tackar! 
nu har jag skickat in en kosing! 
Har hosta in en femhundring...
Och väntar även med spänning, på att få köpa ett -2014 supporter paket.....
Här kan man kanske fråga en sak gällande säljes tråden.
Nu har en säljare lagt in sina däck (handlare) som säljes, men skkriver varken "pris" eller "bud"
Kan man inte bestämma att något av Pris:xxxx kr eller bud senast xx/xx-201X MÅSTE stå i annonsen?
Denna däcknasare vill bara ha trafik på sin sida, vilket i en säljtråd knappast gynnar boxerville läsarna på något sätt. Dock bör det få vara som det är i tipstråden fortsättningsvis. Detta är mina julbekymmer på internet.
Tack! God jul!
Handlaren bet ifrån sej rejält sist när jag ville påvisa att han var just en handlare o inte en privatnasare. Men han fick bita i gräset...

Finns väll en tråd för såna, bara å tvångs flytta han!!

Nu hamnade väl inte frågan helt rätt, detta är ju donationstråden
Vet inte vilken ni syftar på nu men handlare hänvisas bestämt till företagstråden, rapportera inlägg så tittar vi på det och gör eventuell flytt
/Göran
300 svenska enkronor inbetalt samt ett styck sponsorpaket beställt och betalt 
Ett bra sätt att avsluta 2013 tycker jag 300 på kontot. Gott nytt år!!
Tack ska ni ha allihopa! 
kommer bidra så fort lönen kommer. detta forum är totalt beroende framkallande. för mindre än ett år sen så lyfte jag inte ens på ögonbrynet när jag såg en bubbla. nu är det de enda jag tänker på sen jag hittade hit. har även skaffat två bubblor en -66a och en -71a. så lätt beroendeframkallande är det
:)
tänkte även beställa sponsor paketet men är det bara en t-tröja som medföljer eller är det en luv tröja?
1300typ11971, välkommen hit
Kul att du gillar forumet! I sponsorpaketet ingår en t-shirt med fullfärgstryck, 4 st. ölunderlägg, en vanlig klibba samt en epoxi-klibba som är upphöjd och ser ut som ett emblem. Överskottet går till forumets drift. Återigen, välkommen till Boxerville! MVH / Jonas
Nu hamnade väl inte frågan helt rätt, detta är ju donationstråden
![]()
Vet inte vilken ni syftar på nu men handlare hänvisas bestämt till företagstråden, rapportera inlägg så tittar vi på det och gör eventuell flytt![]()
/Göran
Tråden heter ju "öppen förfrågan" och jag ställde en öppen fråga.

GB skrev:Nu hamnade väl inte frågan helt rätt, detta är ju donationstråden
![]()
Vet inte vilken ni syftar på nu men handlare hänvisas bestämt till företagstråden, rapportera inlägg så tittar vi på det och gör eventuell flytt![]()
/GöranTråden heter ju "öppen förfrågan" och jag ställde en öppen fråga.
Sant 
Ett litet bidrag insatt på bankgiro 
Ha en go dag!
Med vänlig hälsning Jonas
Tjo på er,
Tapatalkstöd är inget som finns i planeringen? 
Måste även säga att jag gillar den schyssta tonen i forumet. Som radioamatör är jag rätt ovan vid normala diskussioner i ämnesspecifika forum. Bra jobbat boyz!
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Öppen förfrågan
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.