Har vi någon regel för detta?
Det är lite irriterande när folk "bumpar" varannan dag
undrade just desamma..
vill minnas att det fanns/finns regler..
har dock inte hittat dem ännu..
Tror inte jag sett att några regler funnits här. Normalt forum vett och etikett brukar väl vara 1gång/ vecka? De som bumpar var och varannan dag tycks inte förstå att om alla gjorde så skulle deras annonser ändå ramla bort. Sen ser det lite desperat ut i mina ögon..
Förstår heller aldrig varför frågor eller annat svammel i annonserna är så avskytt, det är ju en betydligt trevligare "gratis" bump som som gör att annonsen syns bättre.
Jag har inte tänkt på om någon "bumpat" ofta nyligen, så detta är absolut inte riktat mot någon. Men alla kan ju tänka efter om det är särskilt vettigt att bumpa sin annons ofta utan ny info/ prisändring.
Jag skulle säga en gång i månaden.
Men fine, varannan vecka max.
Vill minnas att frågan varit uppe förr och att max 1ggr/veckan är sagt.
Har också noterat att det är lite si och så med detta på sistone, men orkar inte spela forumpolis då just ett sådant inlägg får den effekten jag ämnar stävja 
Mig gör det inget om folk bumpar sina annonser, bläddrar bara förbi sånt som jag inte är intresserad av eller redan har läst.
En gång i veckan kan väl vara lämpligt? Oftare än så känns kanske lite desperat. Vi ser dessutom i trafikstatistiken att folk är duktiga på att kolla igenom annonser - oavsett om de bumpas eller inte.

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Håller med Mr Pete, spelar väl ingen roll om någon bumpar sin annons ofta?
Desperat-irriterande ??????? njae.
Bara bläddra förbi, för det måste väl finnas något annat viktigare än detta "problem" att gnälla över.
stenis
Mig gör det inget om folk bumpar sina annonser, bläddrar bara förbi sånt som jag inte är intresserad av eller redan har läst.
Använder man funktionen "Nya inlägg" så är det rätt irriterande när det kommer upp en massa bumpade annonser.
Det har väl inte känts nödvändigt som en regel tidigare men nu när vi fortfarande stadigt växer dyker det väl upp fall där man får titta på det.
Annars håller jag med om 1 gång i veckan räcker gott och väl 
Tid är ett dumt sätt. En bättre regel är att man inte får bumpa medans den ligger på första sidan. När den har ramlat ner till sida 2 kan man få bumpa.
Det blir ju inte heller så bra eftersom det kanske bara blir en sida om går in ofta och det blir olika många beroende på vad den har för forumvanor.
Nä tid är bra men se det som ett riktmärke, inte en fast regel.
Ali G