51

Här beror det på vädret. Förra året var för blåsigt för min smak:-). Men dessa dagar när solen gastar så inbillar jag mig att det vore trevligt!

52

JockeL U-a skrev:
kimboow skrev:
JockeL U-a skrev:

Nån som vet hur sent dom släpper in på fredagkväll? Hittar inget på hemsidan:(

är det inte kl 12.00 ? eller är det 15.00? , eller är jag helt ute och cyklar  ICQ/ag

Ja nu cyklar du nog;) Sista insläpp kan ju inte va kl 15!

haha okej , då är det nog Vänersborg träffen som har insläpp kl 15.00 på fredagen  ICQ/ae

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

53

Vilken dag är bäst på Bug run om man vill uppleva så mycket som möjligt ?

TYP 1 - 1953. 1955.
TYP 2 - 1965. 1969.

54

Lördagen

Bugpeople

55

Jag tror inte jag åker dit i år. Blir första året i en obruten svit sen 2004 jag inte åker. Har jobbhelg och inte tillräckligt stark motivation att snacka med kollegorna för att ta ledigt. Varför ska man åka på bugrun egentligen? Hur ska man motivera sig?

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

56

ja du kan ju motevera dej med att du vart där sen 2004 och att du satsar på 10 år i rad ICQ/ag  ICQ/ag  ICQ/ag

57

Jag vacklar fram och tillbaka om jag ska åka eller ej... men eftersom det väl verkar som om Grape & Co hellre sätter upp ett nytt BR för luftkylt och gamlingar än att fixa till det som är så är det nog tydligt att de hellre satsar på party och pengar på det "gamla" BR. Så vill man inte ha party-BR så...

Stor del av BR är att träffa kompisar, ganska snabbt kan det nog bli så att om några inte åker så blir det snart så att ännu fler inte åker och sen är det "kört"...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

58

2011-05-15
NYHET! Totalstopp för andra bilmärken än VW på campingen! Vill du komma in MÅSTE du ha en VW! Ingen VW = parkera utanför.

..Från Bugruns hemsida......... Äntligen : - )

59

Jag är riktigt skeptisk till BR och tycker det är surt att det inte lyssnas på önskningar, svaras på frågor eller ens läggs två fingrar i kors för att tillfredsställa trogna besökare. Men så här lyder mitt resonemang: BR är en riktigt stor VW-happening. Det kommer förmodligen finnas fler luftkylda bilar där än på någon parkering hemma i Borlänge. Många vänner åker dit, och man träffar alltid på goa snubbar och snubbor som ser till att det blir en trevlig träff trots arrangörernas ignorans. Så jag tror fan att jag åker dit och etablerar en trygg, skön och luftkyld tillvaro i goda vänners lag - och skiter blankt i att det pågår en vattenskadad pengajakt strax utanför min och mina polares campingområde. Så det så!  ICQ/af

"Daddy Cool"

60

Det tror jag inte mycket på. De har aldrig tackat nej till pengar, så det lär de inte göra nu heller.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

61

Goopher...du glömde en sak. Du ska ju bjuda på kaffe också.  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

62

25hpman skrev:

Det tror jag inte mycket på. De har aldrig tackat nej till pengar, så det lär de inte göra nu heller.

x2

med då blir att hålla koll på icke tyska bilar , om dom nu håller det ICQ/ae ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

63

Vem vågar slå vad med mig om att denna kommer att spelas dygnet runt på BR!

http://www.youtube.com/watch?v=OqhhowRrZTo

64

Todi skrev:

Vem vågar slå vad med mig om att denna kommer att spelas dygnet runt på BR!

http://www.youtube.com/watch?v=OqhhowRrZTo

japp den ha man lyssna sönder redan ICQ/ab , måste hitta en 6 volts spelare som jag kan ha i notchen på väg ner till bugrun så man kan "träna" mera på den...

hur va det nu då med den här , har inte fått höra sanningen om den historien ännu från den gången på bugrun vad som hände !! ICQ/ab

http://www.youtube.com/watch?v=RYQUsp-jxDQ

ålands volkswagen klubb på facebook

65

Ja skulle Basshunter fått stim pengar för denna låt under Bug Run den natten så hade han varit betydligare rikare i dag!

66

Ni verkar bara stapla argument efter argument på "nej-sidan" i mina ögon. Nu har dessutom möjligheten att åka ut på landet och ha en chill-helg med grabbarna i bandet dykt upp, tror jag nappar på det.

Dessutom hade jag fel i obruten svit sen 2004, missade 2008 pga bröllop så att missa ngn fest till ser jag inte som ngt problem. BR-classic ligger dock rätt till i tiden och avståndsmässigt är det ingen förlust för mig.

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

67

Jag har ju tänkt åka till Bug Run varje år men efter all kritik känns det inte lika spännande att åka dit mer.

Så jag skippar detta i år också även om jag går miste om att träffa en massa trevliga snubbar.
Anledningen är att jag inte orkar stressa ihop bussen och att jag siktar på att åka på Bug Run Classic eller SCC istället.
Jag hoppas iaf att BCC blir en lyckad träff med många bilar och mycket folk.

68

Franke skrev:

Jag har ju tänkt åka till Bug Run varje år men efter all kritik känns det inte lika spännande att åka dit mer.

Så jag skippar detta i år också även om jag går miste om att träffa en massa trevliga snubbar.
Anledningen är att jag inte orkar stressa ihop bussen och att jag siktar på att åka på Bug Run Classic eller SCC istället.
Jag hoppas iaf att BCC blir en lyckad träff med många bilar och mycket folk.

äh klart du ska med.. får du inte klar bussen så finns det gott om plats i andra bilar  ICQ/ag

69

GB: Vi får se hur jag gör, jobbar hela den helgen så jag måste trixa lite med arbetstider i såna fall.

70

Vi åker ett gäng redan på Torsdag e-middag, grill o förfest utanför  ICQ/ag
Hoppas verkligen att vädret blir kanon iår  Default/hmm

71

Vi åker torsdag  ca 17.00, blir intressant att se när vi kommer fram....om vi kommer fram ICQ/ad

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

72

Bug Run får nog klara sig utan mig även i år. Studenten på fredag...

73

Michos Miche skrev:

Bug Run får nog klara sig utan mig även i år. Studenten på fredag...

Fixa chaufför som kör ner dagen efter, så gjorde jag förra året fast i år blir de inge bugrun för min del ICQ/ab

74

själv är jag laddad för första gången på några år! ska fan bli kul!!! kom igen nu! det är ju vi som gör träffen! om arangören vill tjäna pengar ...fine, det är ju trots allt bugrun!! se så ut å gör det sista nu så grillar vi lite å drar ett par bira och har trevligt!  och så finns där ju några ynglingar att omvända!!

75

Köpingskonvoj startar lördag kl:0700 vid Zigenarbacken... den heter faktiskt så!  ICQ/ad
(Dvs. fotbollsplanerna vid korningen Västeråsvägen/Ringvägen)

Haka på folk som har erfarenhet av haverier!  ICQ/ae

Väl mött! / www.stroboxers.se  ICQ/ag

Ånglås är ett annat ord för glasspaus!
In America you drive on the parkway and park on the driveway...