motorhuv till oval säljes rostfri och buckelfri pris bud via pm mvh ingmar skickar inom sverige
Vilken färg..kan du skicka bild? 
late,
in love,
and a little drunk..
Var finns den?
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld
kävlinge mvh ingmar
bump
1100kr med frakt
SÅLD TILL The Messiah
Ingmar... Inte nog med att den tog nästan 2 månader för dig att leverera denna... Vet du skillnaden på en motorhuv och en bagagelucka på en VW???
Varför i h-vete har du skickat en bagagelucka (fram) till mig när jag köpt en motorlucka (bak) av dig????
Pengarna tillbaka och du får stå för returfrakten om du vill ha tillbaka bagageluckan!
Lite lack nu...
Kanske var tur att jag inte fick veta vilken färg det var..
,ser man hur det kan bli utan bilder..
late,
in love,
and a little drunk..
Voine, voine!!...

en shyst huv till oval är ju hårdvaluta. var glad och sälj den igen 
63 splitbuss 74 bay/porsche dh
Kanske borde ha ätit lunch innan mitt senaste inlägg... Men var sak har sitt namn...
Detta är helt mitt fel!skrev motorhuv tänkte som vanligt motorn fram trots att jag är bilplåtslagare! sen att det tog tid är för att frakten skulle bli billig och hade ni vetat vilka problem jag hade för leverera huven för 0kr till örsköldsvik hade ni inte trott mej!Men pengarna har lämnat mitt konto och är på väg till köparen! Men fy fan vad uselt av dej skriva så här efter allt mitt besvär istället för att slå mej en signal ha ha ha detta är fan imej sandlådenivå skrattretande sms min adress så fram huven kan returneras vilket kostar mej 670kr men men sånt är livet Mvh Ingmar
15 2014-04-08 18:02:24 Senaste redigerad av The Messiah (2014-04-08 18:03:07)
Har ju tyvärr svårt att till fullo uppskatta allt jobb du lagt ned med att få iväg denna huv i och med att jag får något helt annat än vad man i annonsen läser sig till är till salu...
Och som jag skrev... skulle kanske ha ätit lunch innan jag hämtade huven så kanske jag just då inte skulle ha varit så hunger-vresig och postat meddelandet
Ursäktar för det.
Skickar tillbaka huven när pengarna landat hos mig och du skickat din adress.
Mvh Mathias