Som rubriken lyder behöver jag ett rullbälte till passagerarsidan på min Bay -72.
Eric 0704808003
Westfalia Tin Top -72 Baja Bay
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4668
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Rullbälte passagerarsida Bay
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Som rubriken lyder behöver jag ett rullbälte till passagerarsidan på min Bay -72.
Eric 0704808003
Jag tror att jag har 2st. Påminn mig gärna imorrn så ska jag kolla på det 
Låter bra Mattyyy! Då påminner jag dig nu... 
Så här skall "hanen, insticket" se ut.
Skiljer det mot typ1 tro?
Jag har ingen aning, någon som vet?
Osis!
Det spelar mindre roll från vilken modell bältet kommer ifrån. Bara det är ett fungerande rullbälte med en hona som sitter fäst på ett plattjärn. Se bild!
Någon annan?
Hur går det? Hittat nåt?
Söker fortfarande...
Hejsan!
Jag har det här liggande:

NOS i kartong, reservdelsnummret 281 857 805 A indikerar att det hör hemma i någon form av Typ 2, den långa plattjärnsbiten som sitter på "rullen" är skruvad så den är lätt att ta bort om den inte är lämplig för Din bil. Det syns inte så bra på min bild, men jag har kollat och "hanen" ser ut precis som på Din bild! Ditt för 200:- + ev frakt (Tror det kostar 65:- med Schenker).
Maila vid ev intresse!
MVH: Hella
Hejsan!
Jag har det här liggande:
NOS i kartong, reservdelsnummret 281 857 805 A indikerar att det hör hemma i någon form av Typ 2, den långa plattjärnsbiten som sitter på "rullen" är skruvad så den är lätt att ta bort om den inte är lämplig för Din bil. Det syns inte så bra på min bild, men jag har kollat och "hanen" ser ut precis som på Din bild! Ditt för 200:- + ev frakt (Tror det kostar 65:- med Schenker).
Maila vid ev intresse!
Om måtten verkar överensstämma med nedanstående bild och om Tomas inte har något bättre att kontra med köper jag gärna ditt bälte.
Jajamen, måtten stämmer! Kollade frakten och den hamnar på 75:- om Du vill ha originalkartongen med, eller 65:- om jag kan ta loss plattjärnet och packa det i en mindre kartong. (Plattjärnet medföljer såklart!)
Deal! Skicka i originalkartongen så slipper du skruva! PM skickat!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Rullbälte passagerarsida Bay
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.