1

Hallå!
Har en DH Syncro 14" bensinare 95 hk -90 som jag tänkt sälja hel eller ev i delar
Växellådan är dock trasig/ sprucken och nedmonterad
Annars är den komplett, har kåpa, fin inredning, finns en del rost mestadels "skarvrost"
Men den har dubbla diffar !!
Är någon intresserad med frågor mm så bara höra av sig!
//Fredrik

2

Fredrik Syncro 14" skrev:

Hallå!
Har en DH Syncro 14" bensinare 95 hk -90 som jag tänkt sälja hel eller ev i delar
Annars är den komplett, har kåpa, fin inredning, finns en del rost mestadels "skarvrost"
//Fredrik

Ursäkta om jag kapar din tråd, men jag kan ha en låda till den. Märkning?

3

Ska kolla märkningen! Hoppas det hamnar rätt, har inte klurat ut hur allt funkar här på forumet med trådar och grejer ICQ/ab

4

PRIS????

BILDER???

5

Har du fortfarande bilen kvar

6

Är den kvar?

7

Hallå!
//Fredrik

Nu har vi hört av oss när tänkte du svara ICQ/ag

8

Hej! Förlåt att jag inte svarat samtliga frågor här på forumet, har tyvärr inte varit in här på länge pga " personliga själ )...
Sen var det så att jag hade en köpare som dock inte kunde hämta den på ngn månad men han skulle verkligen "ha" den, så dum som man är så lovade jag honom den, men nu har han dock dragit sig ur..:/
Problemet är väl att bilen finns i Kiruna!! Är ju en bit för många att ta sig dit..
Har inget fast pris på den, lägg ett bud!!
( är jag ens på rätt tråd här??) har lite dålig koll på hur allt funkar här.. Än iaf!:)

// Fredrik

9

Hallå!
Växellådan är dock trasig/ sprucken och nedmonterad...
//Fredrik

Hej!
Har en "rensad" syncro låda till salu om du är intresserad kan du PMa mig.