Det såg riktigt trevligt ut! Själv hade jag lite för långt att åka till Romme just nu när jag är och jobbar i Norge så jag drog på garagejulbord med Trondheims VW klubb istället 
✔ [o"☮"o] Adventurewagen -76'
"Satfläsk!"
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » VWHITEOUT 2014 - Brakfest i Rommegaraget
Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det såg riktigt trevligt ut! Själv hade jag lite för långt att åka till Romme just nu när jag är och jobbar i Norge så jag drog på garagejulbord med Trondheims VW klubb istället 
GB skrev:Alla som hjälpte till, alla som krydda mitt käk när jag inte såg, alla som kom och förgyllde kvällen... Tack!
Krydda maten....Vilka busar!
Du GB... Säker på att du inte glömde bort att du slängt ned lite extra krut i chilin själv?
surfinsafari skrev:GB skrev:Alla som hjälpte till, alla som krydda mitt käk när jag inte såg, alla som kom och förgyllde kvällen... Tack!
Krydda maten....Vilka busar!
Du GB... Säker på att du inte glömde bort att du slängt ned lite extra krut i chilin själv?
Klart man krydda lite själv, men fick höra på söndagen att några hade vart på lite skojhumör 
Bergau skrev:surfinsafari skrev:Krydda maten....Vilka busar!
Klart man krydda lite själv, men fick höra på söndagen att några hade vart på lite skojhumör
Undra vem... 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » VWHITEOUT 2014 - Brakfest i Rommegaraget
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.