Ha en trevlig kväll i Romme nu gubbar & gummor... hoppas 2 takts-mixern går varm ! 

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » VWHITEOUT 2014 - Brakfest i Rommegaraget
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ha en trevlig kväll i Romme nu gubbar & gummor... hoppas 2 takts-mixern går varm ! 

Tack för ytterligare en episkt trevwlig kväll mina herrar och damer. På återseende nästa år! 
Har vaknad och känner mig rätt bakfull. Tack för igår!
Tack för en Trevlig tillställning med god mat och trevligt folk
Tusen tack för en ytterst treVWlig afton i goda vänners lag
Jag vet i alla fall EN som aldrig mer kommer ta en endaste chillisnaps till i hennes liv 
tack för igår
. nu väntar maratonet mellan soffan och dass. pga all satans starka chilli 
Ja, den där såsen är lätt det värsta jag provat i hela mitt liv, måste kunna jämföras med att dricka aceton... 
AA inte var den så njutbar i alla fall. den gav en smärre panik ångest och en känsla av att man håller på att dö 
Det var ju gottgott grabbar!
provade du den också??. såg bara blomman och mig själv i snön 
Jag har ont i själen....
Det var bra lugnt på boxerville idag........ undra varför !?

tycker jag med borde ha lagts upp några bilder vid det här laget 
Ja det är tydligt att man missade något extraordinärt
Är ju långt att åka från Halmstad men nästa år får ju inte det stoppa en garanterad huvudvärk 
Alla som hjälpte till, alla som krydda mitt käk när jag inte såg, alla som kom och förgyllde kvällen... Tack! 
Bakis.......
Skoj som vwanligt! Tack alla som tar sig tid att arrangera ett sådant roligt och vwälbehövwligt arrangemang mitt i tråkmörkret!
Och tack till alla trevwliga människor som kom dit 
Vi tackar också !!
Lyser upp lite i mörkret.
kan inte varit något ös... e ju knappt inga bilder alls
... konstigt.. i detta digitala samhället.. 
Fanns inte så mycke tid att fota....vi umgicks ju helt analogt denna trevliga Januarikväll 
en bild iaf 

Tack för en trevlig kväll!
En klar motivator som kan behövas så här när kung bore håller landet i ett järngrepp.
Angående maten så smakade det förträffligt. Undvek dock produkterna på det andra bordet. Var nog ett taktiskt korrekt beslut, men fick ändå lida lite
Mer ont i stolgången än i huvudet får väl ses som ett bra betyg då det trots allt slank ner en ansenlig mängd öl. Festen skulle börjat några timmar tidigare då man inte har hunnit prata med alla. Men det var trevligt. Jättetrevligt. Bara 364 dagar kvar...
Alla som hjälpte till, alla som krydda mitt käk när jag inte såg, alla som kom och förgyllde kvällen... Tack!
Krydda maten....Vilka busar! 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » VWHITEOUT 2014 - Brakfest i Rommegaraget
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.