Här kommer lite bilder som jag tagit under resans gång
Ska försöka få med bilderna också
Har någon någon bra ide hur jag får med bilderna ?
Föhandsgranska dina inlägg, så kommer rutan för bildinlägg fram.
Bläddra och tanka upp och skicka.
Sätt fart, jag vill se!
Provar igen
om du tankar upp bilderna på tex forumbilder.se sen kopierar du lämplig länk och klistrar in i tråden så brukar det fungera... använder det hela tiden..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
7 2014-01-06 15:02:57 Senaste redigerad av Hellberg (2014-01-06 15:05:31)
Registrera dig, ladda upp dina bilder, kopiera direktadressen/bildwebbadressen och klistra in den --> [img]häremellan[/img] kör! 
Trycker du på "i" symbolen (info) när du gått in på bilden du laddat upp så kommer det fram lite länkar, tryck på länken bredvid "direkt" eller så går det att högerklicka på en bild och trycka på "kopiera bildwebbadress"
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
igen
och igen
Ett ganska simpelt sätt, tycker jag i alla fall, är att ta en bild med telefonen, sen maila den till mig själv och då välja att minska i storlek, typ 150-200kb
Sen är det bara att tanka upp bilden och så syns den direkt 
och lite till
Och så lite svets
13 2014-01-06 16:34:27 Senaste redigerad av Jalla (2014-01-06 16:39:02)
Jag vill minnas att man ska förskjuta skarven över tunneln.
Fan va konstigt det låter...ska se om jag hittar en bild.
edit... så här. Jag tror det är ett krav.
Lånar bilden av fattigmansporchse

* Saab 02:aOk får byta en bit av tunnelbotten så skarven blir förskjuten
Kul med ett till speedster projekt! Blir det kaross från Delta?
Ja
Nice
Har inte sett att det skulle vara nått krav på förskjutning.men det var en rekommendation i den "manual" jag läste. Tips är att låta SFRO kontrollanten kolla svetsningen INNAN man målar över den. Dom kan bli lite kinkiga annars. Berätta gärna mer om planerna. org replika? Outlaw?
Hittade inget krav på det i Bilprovningens Tekniska Handbok
Tror inte heller att det är ett krav. Har instruktioner på hur man kortar platta från tj custom. Där rekomenderade dom att förskjuta skarven. Men din kortning är nog helt ok. Dom som bestämmer är ju ändå SFRO så kolla med dom.
Snart???? Ironi ?
:-)
Been there done that..............
Här kommer lite bilder som jag tagit under resans gång
Nu är plattan blästrad och målad .
Monterat framvagn med dubbla sänksatser ny lager och spindelleder.
Bra tempo! Snyggt och prydligt.
Vilken bakaxel kör du? Både jag och Marantz fick problem med
spårvidden bak. Dom tidigare kortare svingaxlarna funkar om man inte ska allt för breda fäljar.
Långa axlar och 4,5 tums fälgar .
Har mätt och är allt rakt och sitt i mitten borde det funka.
Angående tempot så funkar det jag har ju inget facebook, så jag får jobba ifred.
Ok med 4.5" borde det funka.
Karossen mäter iaf 1573mm mellan yttekanter på dom bakre hjulhusen. Bra mått att ha,
Facebook kan man ju stänga av. Har två småbarn hemma dom är värre tidsskurkar