51

Tyvärr blir det inget Borlänge för mig  ICQ/ac Jag hade planerat att ha ett litet jobb i era trakter men så blev inte fallet. Chefen kommer ner till Västkusten för utvecklingssamtal  ICQ/ae och tyckte det var viktigare än kundbesök. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig.

52

Mohawk skrev:

Tyvärr blir det inget Borlänge för mig  ICQ/ac Jag hade planerat att ha ett litet jobb i era trakter men så blev inte fallet. Chefen kommer ner till Västkusten för utvecklingssamtal  ICQ/ae och tyckte det var viktigare än kundbesök. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig.

Synd Jonas, du får hälsa på en annan gång istället  ICQ/ab

53

Tja GB,
har precis åkt på dubbelsidig lunginflammation och det finns inte en möjlighet att komma till Borlänge.  ICQ/am
Sorry, men hoppas att någon annan får möjlighet istället för mig.

54

utvecklingssamtal på en lördag??

|o\/o|

55

Någon som har vägarna förbi Söderhamn som skulle kunna ta med en påse med grejor?
Vet inte om jag hinner baxa över dom till Ljusdals Smedjan innan helgen.

Skicka mig gärna ett pm om möjligheten finns!

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

56

Blitzkrieg Racing skrev:

Tja GB,
har precis åkt på dubbelsidig lunginflammation och det finns inte en möjlighet att komma till Borlänge.  ICQ/am
Sorry, men hoppas att någon annan får möjlighet istället för mig.

Å det lät inte skoj... vi är i princip överbefolkade redan och tjommar i kö  ICQ/ae  Krya på dig  ICQ/ab

57

Vi behöver några 10liters kastruller inför festen. Är det nån i Borlängetrakten som äger en sådan och som vill låna ut?

58

Fixat..

59 Senaste redigerad av Michos Miche (2014-01-14 18:18:17)

Jag kommer inte att dricka, så vill man ha skjuts i området Hedemora-Borlänge kan man höra av sig. Dock inte för många, för jag ska ha en motor med mig hem i baksätet. Antingen blir jag glad och trevlig när jag får i mig något, eller trött och tråkig. Så det får bli nyktert. Klart att vi ses iallafall! ICQ/ab

60

Hmmm vi är 5 som vill hem...

61

Man borde ha typ en folkabuss...

62

masen skrev:

Man borde ha typ en folkabuss...

Default/lol

kanske värd att diskutera på lördag

T2 Buss, t3 doka, Lt distance wide

63

Om ni fixar hem motorn till mig vid senare lämpligt tillfälle från Romme så får ni väl knöla in er i Audin annars ICQ/ad Om inte någon vill ha den i knät med en Weber upptryckt i näsan förstås ICQ/ad

64

Jag kommer lämna min bil där och måste hämta den på söndagen.. så det ordnar sig..

65

den enda fråga jag har är! kommer den fina baren att hålla öppet även i år??  ICQ/ag  ICQ/ag  ICQ/ag

66

belsebug skrev:

den enda fråga jag har är! kommer den fina baren att hålla öppet även i år??  ICQ/ag  ICQ/ag  ICQ/ag

Baren kommer att vara öppen i vanlig ordning.
Jag hörde även rykten om någon Moonshine Chili snaps, lär nog sitta fint efter en tvåtaktsblendergrogg ICQ/af

67

Lite sent ute men är det någon från gävle som skulle kunna få med 4 utriggare från woffe till festen.
Mvh.Anders

68

Öhh, hur är det egentligen. Är det proppfullt så man inte kommer in även om man inte ska äta?

Ducati Monster 1200S

69

Ben Dover skrev:

Lite sent ute men är det någon från gävle som skulle kunna få med 4 utriggare från woffe till festen.
Mvh.Anders

X-2

70

Är den någon som ska ner till/Mot Östergötland efter som kan ta med sej 4st fälgar utan däck
jag möter upp på vägen
jag är mkt tacksam för hjälp

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

71

jerry skrev:

Öhh, hur är det egentligen. Är det proppfullt så man inte kommer in även om man inte ska äta?

Jaa Jerry du får komma men du måste ha färsk VW  smuts under naglarna! ICQ/ad

Jag skulle inte bli förvånad om jag har rätt!
GW.P

72

Nicklas skrev:

Är den någon som ska ner till/Mot Östergötland efter som kan ta med sej 4st fälgar utan däck
jag möter upp på vägen

Jag skulle kanske kunna med dem till Falköping om det skulle hjälpa dig?

Alte Liebe rostet nicht!

73

f.n också! Jag visste att det var nån hake.

Macke skrev:
jerry skrev:

Jaa Jerry du får komma men du måste ha färsk VW  smuts under naglarna! ICQ/ad

Ducati Monster 1200S

74

nizekustoms skrev:
Nicklas skrev:

jag möter upp på vägen

Jag skulle kanske kunna med dem till Falköping om det skulle hjälpa dig?

PM

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

75 Senaste redigerad av Lexingmats (2014-01-18 15:23:47)

Jag minns en vwfäst i Duvnäsgaraget 92-93!? Då drack vi motorolja (lakritschots), ha det bra.

Vw-73 1303s Orginalbil med automatvxl-låda, vinterbil? Texaxgul L10B
Vw-69 Westfalia Californienbuss bruksskick, Pearl white L87
Vw-62 typ 1 Callooker med Scallops, daily driver sommartid. Tidigare orginal kulör Golfblå L390
Vw-54 typ 1 Orginalprojekt under renovering. Islandsgrön L213