Jag har en liten fundering angående en 62:a. Vad ska b-stolpen vara klädd i original? Om jag har fattat rätt ska det inte vara samma perforerade vinyl som sitter i taket i alla fall. Hmmm... Någon där ute som har det rätta svaret? 
har du vinylinnertak? min 62:a har plysch innertak, men ja tror dom ändrade ngn gång under 62.
B-stolpen ska vara klädd i vit icke perforerad vinyl.
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
När du säger så blir jag då osäker på vad jag har
Har du någon bild eller nå för att visa en rookie som mig fredde? Bra då har jag koll på b-stolpen i alla fall
har du vinylinnertak? min 62:a har plysch innertak, men ja tror dom ändrade ngn gång under 62.
B-stolpen ska vara klädd i vit icke perforerad vinyl.
vinylinnertak kom 63
innan så var det filt i taket
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab
Ja har för mig att jag sett en del sena 62:or med vinylinnertak.....men det kan ju vara så att det var "moderniserat" i dom....
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
Min är en sen 62a & originalare vinyl innertak & ej performerad vinyl på b stolpe .. Sena 62 or fick de som sedan skulle sitta i årsmodell 63 som redan skrivit 
Tackar då är jag mycket klokare! Då är det ju vinyl jag har i taket och då kan jag ju ha kvart det också 
Min -62 har också vinyl tak + stolpe...
Vw-69 Westfalia Californienbuss bruksskick, Pearl white L87
Vw-62 typ 1 Callooker med Scallops, daily driver sommartid. Tidigare orginal kulör Golfblå L390
Vw-54 typ 1 Orginalprojekt under renovering. Islandsgrön L213
Min -62 har också vinyl tak + stolpe...