samma här beställde till pickisen utan eu och fick med + beställde till passaten en med och en utan. fick två med..
bara och ringa till dom på mondag och säga att det blivigt fel och att dom får tillbaka skitet..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Reg-skyltar innan nyår
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
samma här beställde till pickisen utan eu och fick med + beställde till passaten en med och en utan. fick två med..
bara och ringa till dom på mondag och säga att det blivigt fel och att dom får tillbaka skitet..
Jag fick liten och stor som jag ville utan EU
beställda 30/12 tillverkade 30/12 så det verkar vara väldigt olika hur det blev 
Jag fick liten och stor som jag ville utan EU
beställda 30/12 tillverkade 30/12 så det verkar vara väldigt olika hur det blev
Det jag fick veta om man beställde den 30/12 innan kl 20 så fick man utan
. Har även noterat att dom är längre än utan eu. Vet flera bilar då den inte kommer få plats ifram, får man USA skylt då eller hur har dom tänkt

om man kan motivera varför den inte får plats jo.. men det duger tydligen inte att den är i vägen för att kunna montera extraljus...
måste vara ett fast hinder i karossen..
Förbaskat märkligt det här med att vissa fick med EU trots att de beställdes utan innan nyår. Jag blev lite oroad när jag såg vad som skrivits i denna tråd. Beställde själv i sista minuten den 30e till 4 bilar. Skyltarna till en bil dök upp någon dag efter nyårshelgen utan eu (som den skulle) de andra dröjde flera dagar extra och har legat oöppnade tills idag, när jag såg vad som skrivits här. Men alla var som de skulle, utan EU. Hur har det gått för er som klagat/ hört efter?
Föresten det är klart att den 2 radiga får sitta kvar, men efter att ha fått en skylt vandaliserad tyckte jag det var bättra att ha reserver utan EU 
jag ringde till transportstyrelsen och klagade..
dom sa att jag skulle skicka tillbala dom så markulerade dom fakturan.. och det är nu gjort..
Jag beställde innan nyår skylt till min 70:a bay men det dök upp en skylt som var lång med eu symbol......efter samtal med dom så skulle det inte vara nått problem att få en mindre.....¨måste bara fota bakluckan å skicka in...
Ringde till dom och dom makulerade fakturorna.
Dom hade tom fått instruktioner hur dom skulle göra med alla felutskick
Påstod att maskinen som tillverkade skyltar byttes ut den 2 jan.
Tråkigt, men skönt att det gick så smidigt att makulera. Brukar ju kunna vara mer "byrokratiskt" 
Skall det vara orginal, skall det väl vara gamla länsskyltar på de flesta!?
Synd att de inte går tillbaka och erbjuder tvåradig istället för små skyltar. Mc skylten med EU symbolen blev ju ganska lik en skylt med gamla skattemärket. Är det bara jag som tycker små skyltar med tätt mellan tecknen är grötiga att läsa? Betydligt lättare att se regnr med 2 rader.
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Reg-skyltar innan nyår
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.