Det känns igen..
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Ingen fara hemma hos mig. Min fru gillar verkligen våran buss och tjatar på att jag ska ta tag i den så att vi kan åka med den i sommar. Nu har hon börjat läsa på vad skillnaderna är mellan årsmodeller och allt, kommer små frågor lite då och då...
Fick ju en svetskurs av henne i julklapp "så att du kan få det vettigt från början"
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975
Min fru gillar oxå bussen, och hon brukar vara den som föreslår dagsturer mm på sommaren. Så det är inget problem.
Men hon förstår inte alltid när den behöver större avgas eller ännu en uppsättning fälgar 
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
5 2014-01-10 14:38:18 Senaste redigerad av notch63 (2014-01-10 14:39:47)
det är väl ingen fara här hos oss heller men man behöver ju inte nämna att man köpt ett par IPD krängningshämmare (fram och bak) till 142an för 3500:- eller en Parner/ACM Billet-vev med 92.5 mm i slag till B20in för 14.800:- eller Ross-kolvar från USA för 4100:- inkl. frakt eller Manley H-profilstakar från USA för 2500:- inkl frakt eller 2 uppsättningar Webrar (ett par 48or o ett par 50ior) i USA för 7600:- inkl .frakt osv..det drar ju lätt iväg när man börjar handla grejer..man blir ju ganska mörkrädd själv när man börjar räkna efter lite så det är lika bra att låta bli att räkna ..
S
Ingen fara hemma hos mig. Min fru gillar verkligen våran buss och tjatar på att jag ska ta tag i den så att vi kan åka med den i sommar. Nu har hon börjat läsa på vad skillnaderna är mellan årsmodeller och allt, kommer små frågor lite då och då...
Fick ju en svetskurs av henne i julklapp "så att du kan få det vettigt från början"
Det där är ju äkta kärlek ju.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Min fru äger fler vw än jag 
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Annars kan man ju mörka sina inköp genom att varje gång man tankar gå in i butiken och be dom dra 100kr mer när man betalar. Då ser ju bara frugan 700kr Statoil och antar att man har tankat fullt. Sen tar man sina hundringar och gömmer i garaget och betalar kontant när man handlar något till bilen. 
Annars kan man ju mörka sina inköp genom att varje gång man tankar gå in i butiken och be dom dra 100kr mer när man betalar. Då ser ju bara frugan 700kr Statoil och antar att man har tankat fullt. Sen tar man sina hundringar och gömmer i garaget och betalar kontant när man handlar något till bilen.
Bra tips! hoppas för din skull att din fru inte är inne och kollar vad du skriver på BV

Nu har ju frun o jag separata bank konton så då går det ju att mörka ganska bra..går ju lite sämre om man har gemensamt konto
S