Hoppas ni är redo för ett inlägg med mycket bilder..
Fredags då vart de en heldag i garaget frugan jobbade natt så varför inte passa på lixom!
Passade på att fixa till (gangstertrappan?) till bakrutan, plastsvetsat som en tok trodde aldrig de skulle hålla men jorå. och efter det ringde en bekant och fråga om ja kunde komma o kapa ur hans golv i hans ögonsten och mäta upp lite passbitar till bilen. och jag är ju inte så blyg, tog med mig lite maskiner och åkte upp till hans garaget och kapade en hel del plåt på hans fin fina camaro från 75! Himla roligt för mig och inte lika roligt tyckte ägarn haha. Lördags blev det att fortsätta kapa hans golv! rackarns vilken tjock plåt det var aldrig sett nått liknande på en bil! fixa lite bitar och aa glömde ju ta nått kort.. men men.
blev ingen tid till min kära bil. vad det nu är, man ser knappt att de är en bubbla längre haha!
Och Idag då! eller igår och idag på natten, så tog ja med mig lill kusinen till garaget och rättade till dörren på höger sidan då det var ett litet mellanrum som ja inte kunde sluta tänka på så vart att göra om hela fönster partiet. GÖR OM GÖR RÄTT! likadant en liten liten buckla på taket ja inte stod ut med att den fanns. bara fram med vinkelslipen kapa ur och i med ny rak plåt!
efter det ja hmm det var då de börja gå över styr! har länge haft min idé om hur ja vill ha fronten på min v-rod. Men har tvekat fram och tillbaka om jag verkligen ska göra det eller inte.
Men ja fick tummen ur arslet idag och kapade bort orginalfronten! NO TURNING BACK NOW! dare to be different(stavningen?) Låter bilderna tala för sig själva!
Jag visste att de fanns lite spackel här o var men allvarligt?

Gillar inte den där "bullen som stack ut där fram så den kapade jag bort! haha kommer se bättre ut att ha det mer rakt där fram när man inte ska ha några stora skärmar på som täcker skavankerna!

ja sen efter det fick ja mod till mig att kapa ytterligare lite och börja bygga fronten jag har i mitt huvud!

Här borde ni nästan kunna lista ut vad som ska på som front! 

Jag vet att det ser förj*vligt ut nu men om det blir som jag vill så kommer den bli kanon! och verkligen sticka ut från alla andra v-rods!

Huven är lite för högt över! måste ner mer och verkligen ligga slimmat mot skärmarna! (fronten)

lätt fixat efter lite klippande med plåtsaxen!

nog från mig tack o hej!