Ska den bara vara polerad på en sida kan du bara sänka på en sida också... 
Fränt! Kommer bli riktigt ball. Men nu tycker jag att du ska polera andra sidan också
magisk färgkombo den blå tillsammans med det vita taket.
Jaa, klart den kommer på träffar i sommar (hoppas jag) och, visst ska hela poleras, allt kommer bli så blankt man kan få till en 45år gammal lack. Den har ju gått som bruxkärra och fått sina blesyrer, plus en frontstöt någon gång i tiden, så det finns krigsskador, men, det är ju det jag gillar... Den är använd, och ska användas, och då får det synas att den är lite skamfilad... 
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Den där kommer bli så bra! 
Härligt! Ändå sjukt otippat att just Du sänker den. Jag tror det blir kanonbra men iom att du alltid förespråkat og höga åk kändes det här som en riktig högoddsare 
Gjorde en lite kul grej igår.
Så står svärdet vid olika höjder.
mellan original och 4 splines sänkt.

Höjden när bakvagnen är i körläge.
Nu skulle jag bara ha haft tag i en splitframvagn, så jag får fason på framdelen också...
Bak är iallafall lägre nu. Stänklappen tar i backen vilket bör vara ett tecken att saker ändrats.
Så, ligger någon på en splitframvagn, PLZ let me know!
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
57 2014-01-05 17:29:20 Senaste redigerad av michaelth (2014-01-05 17:31:24)
Blev också liiite förvånad när uttaget i rambalken syntes... det så ju nygjort ut
.. blir säkert skitsnygg hel polerad.. har man bara en okey original lack tycker jag att man skall spara den i alla lägen.. min bay har ju tyvär förutom rost begåvats med åtminstone 5 omlackeringar... med sprutspackel , vanligt spackel ,och en del lustig enkomponent färg
... suck.. ser fram mot fortsättningen på detta projekt. 
oj medan jag skev ,uppdaterades med sänkning 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Härligt! Ändå sjukt otippat att just Du sänker den. Jag tror det blir kanonbra men iom att du alltid förespråkat og höga åk kändes det här som en riktig högoddsare
Det är ju det som är grejen, aldrig vara förutsägbar... "typ"
MEN, du kommer aldrig se mig rullandes på helpollerade nytillverkade 15" fuchs, DET ÄR ETT LÖFTE!
(så vida jag inte kommer på att jag ska åka baja någon gång)

Tel 07noll357185ett
Det har varit några års bearbetning.....