1

Håller på att montera inre skraplister och det går sisåsär. Vilket håll ska den sitta åt? Jag har monterat den så att "gummiflärpen" är på ovansidan, dvs så attt listen bildar en upp och nervänt "L"... (försökta ladda upp en bild, men vet ej heller hur man gör det haha...   ICQ/ad  )
Om jag har monterat den rätt så undrar jag hur ska man lyckas trycka fast listen? Hur mycket råstyrka jag än använder så går den inte på plats i hålen   Default/lol

Finns det något knep?  ICQ/af

//Wolvson   ---- Typ1 62:a ----

2

Jag sket i den listen jag.. köpte såna där billiga på classicvw och byglarna stämmer inte alls överens med originalen.
Så är det om man köper billiga grejor (vilket jag antar att du också gjorde?)  ICQ/ag

3

Ta bygeln från originallisten och gummit från den nya listen.

4

Joduu pät, jag har också köpt de från classicvw... problemet är att jag inte har originallisten. Hålen stämmer överens med bygeln, men det går bara inte att pressa in bygeln på plats i hålen - så där är problemet. Tänkte om man måste försöka göra byglarna smalare eller om det finns nå annat knep?  ICQ/ab

5

Nu har jag jävlats med listerna och dom går banne mig inte dit..  Default/yikes

Är det någon som kan rekommendera inre skraplister från någon annan firma än Classicvw?   ICQ/ab
Tänkte exempelvis Paruzzi eller Customspeedparts, borde ju finnas några byglar som passar haha  Default/lol