Köptes i höstas och började lite smått på den men tröttnade när motorn började knacka i lager...nya bromsar fram, skaffat felfri framstötfångare, en bättre bakläm i samma färg, nylackade fälgar och hyfsade däck (inte på bilden) finns takräcke, kapell till flaket och reservhjulshållare till fronten, under är bilen totalt helt rostfri, finns absolut ingenting där, i karossen har det börjat komma lite på men inget allvarligt. Riktigt fräsch inuti dörrsidor och säten mm Finns bucklor här och där men min plan var att behålla den i detta skicket fast med fräscha fälgar, stötar och en rejäl sänkning så då spelar det ju ingen roll...priset är satt till 19000:- får jag inte det så får den stå kvar tills jag får tid och lust... Jag nås snabbast och enklast på 0708960010 eller [email protected]
Finns var?
1302s -71
Typ 2 -74
412 le variant -73
Typ 3 variant -64
412 pickup -73
Finns i Habo 2 mil N.V om Jönköping
O jag som har en lågmilad utbytesmotor liggande...men ingen bay o ingen förstående äkta hälft. 
Köp först tala sen det brukar fungera bra för mig, dock så har t.o.m jag begränsningar när man börjar få för mycket hehe
Köp först tala sen det brukar fungera bra för mig, dock så har t.o.m jag begränsningar när man börjar få för mycket hehe
Samma här... Hon blev dock måttligt imponerad när lastbil nr 2 stod på gårdsplanen. 
Kör; VW Passat GT -09. Dodge RAM2500 Cummins TD -97. Dodge W200 -73 (F.d Nato). Dodge W200 -77 (F.d Nato denna med). Chevrolet Suburban 4x4 -77. Jeep Grand Cherokee -94. Jeep Cherokee -90. Carman 1000 baklastare -63. BM Boxer 350 Traktorgrävare. BM T-24. X antal dåliga volvo samt en del annat skräp...
Såld
Faktiskt en konstform i sig att samla på sig fordon och inte dra på sig sambons/fruns vrede/ogillande..klarar man det klarar man allt..! 
late,
in love,
and a little drunk..
Själv så ställer jag det mesta på jobbet ..!!
Fast då har man ju en chef i hälarna istället...!
Har även plats i garaget 1km härifrån så då behöver hon ju inte veta något