Dork or not..kul som sagt iallafall med lite uppmärksamhet när man gjort något bra..dig väl unnat... 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilstereo » Project: Douchebag 2.0 ( DEN LÅTER!!! )
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Dork or not..kul som sagt iallafall med lite uppmärksamhet när man gjort något bra..dig väl unnat... 
sant sant. men nu gäller det bli klar med dom andra jag har tänkt bygga också.
Nån som vill köpa?

Om jag inte får ihop min väska snart som jag tänkt på ett halvår så

Har du ingen bild på hur du löst strömmen mellan batteri o förstärkare. Har du nån form av kontakt?
På pinstrajpade väskan så har förstärkaren inbyggd vipp brytare för strömmen, om du menar strömkontakten så köpte ja den på en el butik i stan.
Så jag har plus å minus från batteri till en liten stickkontakt som sitter i bak på förstärkaren.
Sisådär då funderar jag på att beställa
En http://www.ebay.com/itm/120869658398?ss … 3650wt_952 som Jimmy
Länkade till i andra tråden eller finns det
Någon som är bättre? Sen en annan fundering
Är det standard kontakter till ström osv?
Nu är jag ute på hal is,sånt här haj jag aldrig
Sysslat med ;-)
Sån där har jag, den är lite i klenaste laget provade den till ett par 6*9 högtalare jag hade satt i en väska men funka inge vidare.
Men ju högre känslighet/DB på högtalarna ju högre kan du spela, det är inte det lättaste att få ihop tyvär
hur löste man om man vill köra via batteriet i bilen med 12v DC adaptern ?
är fascinerad att man kan sätta in högtalare i vad som helst nästan
coolt med resväskan!
skippa adaptern å kör strömmen från batteri rätt in i förstärkarn bara
om jag köper denna: http://www.tradera.com/item/170613/1983 … natadapter förlåt, men jag fattar inte haha, så du menar att jag ska knipsa av adaptern och sätta de två sladdarna på batteriet? 
Så är det, men koppa inte direkt till batteriet, koppla över en säkring på 2A. Se för Guds skull också till att du kopplar + och - rätt! har du tur, så står det på adaptern och/eller på förstärkaren vilket som är vad. Sådana där tvåledede kablar brukar också vara märkta med en vit rand, eller en kännbar kant på den ena ledaren, detta brukar vara minus, men var inte helt säker på det förrän du kontrollmätt!
Så är det, men koppa inte direkt till batteriet, koppla över en säkring på 2A. Se för Guds skull också till att du kopplar + och - rätt! har du tur, så står det på adaptern och/eller på förstärkaren vilket som är vad. Sådana där tvåledede kablar brukar också vara märkta med en vit rand, eller en kännbar kant på den ena ledaren, detta brukar vara minus, men var inte helt säker på det förrän du kontrollmätt!
skrev i stora drag haha, såklart ja kopplar dit en säkring, och kopplar rätt 
exakt, säkring imellan å sen är ja väll 99.9% säker på att plus är i mitten bara mäta dig fram
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilstereo » Project: Douchebag 2.0 ( DEN LÅTER!!! )
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.