Frugan jobbar dygn! kan de bli bättre? mer tid till mig att spendera i garaget det händer inte för mycket stora ändringar just nu. en massa slipande bara typ...
men det är ju inte så underhållande.. och ja tröttnade ganska fort IGEN haha. så ja tänkte vafan ja gör nått roligt för att få tillbaka suget att köra på igen, så tog fram kättingen och gjorde en provratt och växelspak! sätt även i förarsätet. men fanken ja vill nog ha nån annan stol nu, nån som har nått bra tips på stolar till en vrod?
ja det ser förjävligt ut i bilen just nu jag vet haha. men men! det går snart att lösa då mitt paket från USA muskelbilar kom idag. som jag väntat så otåligt på!
telefonen hade dött så när ja kom hem låg det ett brev hemma på golvet där det stod att mitt paket fanns att hämta på ICA, de var ju ba slänga sig i bilen igen och åka dit!
och till min lycka så var det min nya instrumentpanel!

en "kopia" av 1932 fords dashboard utan hålen för hastighetsmätarn i! så nu kan jag bestämma hur allt ska sitta helt själv! det känns bra då jag ska ta bort vissa saker från elen och lägga till mer saker, och så kan ja även bestämma mätare själv!