Tja!
Har beslutat mig för att göra mig av med min Crew Cab för nytt projekt och har inte den tiden jag vill ge den.
Det är alltså en Vw Bay Dubbelhytt pickup från 76. Som har stått stilla de senaste iallafall 18åren.
Det finns en del klassisk rost på den, jag har inte haft tid att gå igenom den helt ännu. Men de mest bitna ställena vad jag hittat är tvärbalkarna framför bakhjulen som måste bytas och även måste golvet i hytten vid insteget på båda sidorna bytas.
Annars verkar den klarat sig ganska bra, flaket är skapligt fint. Självklart är det en del rost i karossen runt skärmar etc.
Nycklarna till den är borta sen länge, har haft planer på att försöka ordna nya hos en låssmed.
Både bakrutan och förarrutan är krossade och det finns ingen motorlucka. Jag vet inte hur konditionen på motorn är men ser inte ut som det fattas så mycket prylar iallafall.
Alla dörrhandtag verkar ha gett upp eller behöver en rejäl smörjning för de har fastnat i ”innerläget”.
Däremot finns det papper på den. Jag skulle gärna behållt den för att ordna den men varken tid eller plats finns.
Har massa bilder och fråga bara om det är något som jag kanske kan svara på. Jag jobbar borta på veckorna så eventuell affär måste ske under en helg då jag oftast kommer hem.
7000kr, eller högstbjudande.
Mail: [email protected]
Här kommer massa bilder på pickupen. (står fortfarande kvar på fyndplatsen)

Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019