1

Är det nån här (ärlig själ) som har lånat ett dörrsprins verktyg av mig?
Verktyget har gått runt hos flera vw-folk och det hämtades nog inte hos mig sist.
Skulle gärna vilja ha tillbaka det, för det var ganska dyrt och jag har själv aldrig använt det än ICQ/ag Blir väldigt glad om nån ger sig till känna och precis som jag glömt bort det.
Mvh / Woffe

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

2

det har varit hos mig efter jag fick det från dalarna. det kan vara så att nån lånat det direkt av woffe eller tänkt låna det och hämtat det här. är några år sen så minnet är klent.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

3

Vi har löst det......3 blinda höns  Default/lol  och lite tips från vänner som sett efterlysningen så e allt frid o fröjd  ICQ/ag

4

Om du nu som det verkar har blivit gravt senil(rätt vanligt när man är så gammal som du) så kan jag passa på att nämna att du glömt nån sorts skiddress hos mig. Visste inte att du åkte skidor heller. Man slutar aldrig förvånas över dina kunskaper.
Nåja jag kan posta den åt dig för du saknar den säkert i skidspåret?

http://cdn-www.cracked.com/articleimages/dan/sextoys/binder_sack.jpg

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

5

Haha snyggaste färgen också  Default/lol  Default/lol  Default/lol  Default/lol  Default/lol

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

6

Trodde sverker hade ensamrätt om den kulören.....   ICQ/ag

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

7

Tack Epa....eller Konsum....eller Ica...jerry ?

Den ser ut att passa dig bra, din kropp ser bra mycket tajtare ut .....ser att ni har kvar den gamla Klockradion, trevligt  ICQ/ab

8

Konsum...hmm. Ska ringa norra brunn för den där var precis lika ny som färg-tv.

Och jag kan hålla med om att den var tight då den är din. Särskilt i grenen verkar vi ha olika storlek. Din är väl inte lång men den är smal?

Tänkte inte vara otrevlig såhär inför jul så jag ska inte skriva nåt elakt iaf.

Puss

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

9

ärlighet vara längst....sa din fru när hon sa att din va inte stor, men den luktar stort  ICQ/ag

Du och trevlig , den kombon hittar man inte så ofta i samma mening....men du e fin o se på..........bakifrånitätdimma,
Puss