1 Senaste redigerad av Hinken (2013-12-21 14:42:33)

Hej!

Har en buss som jag tänkte sälja iväg för att ge pengar till annat. Bilderna är tagna innan den bärgades, för seriöst intresserade kan jag ordna nya bilder.

Det ska tydligen vara en sen 65a, papper saknas. Sista skattekvittot på regplåten är från 79.

På denna skönhet får ni buda! ICQ/ab

http://imgi.se/image.php?dt=PDP8
http://imgi.se/image.php?dt=MCW8
http://imgi.se/image.php?dt=MVD2
http://imgi.se/image.php?dt=8VIX
http://imgi.se/image.php?dt=0M2U

Fler bilder kan ordnas, tala om vad ni vill ha bilder på så grejar jag det.

Ni når mig via PM här på sidan, eller genom att maila mig: henrikskoglundh @ gmail . com

Bygger 1303S Gatracer med Wasserboxer

2 Senaste redigerad av Hellberg (2013-12-16 14:40:15)

Är det bud så är det  ICQ/af
1000kr

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

3

Helt korrekt! Eftersom du är den enda som kommit med bud så leder du budgivningen ICQ/ad

4

Höjer till 1500:-  Default/lol

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

5

Det har trillat in ett bud på 3000kr via PM, så just nu är 3000kr ledande.

6 Senaste redigerad av Dennaan (2013-12-16 17:10:18)

Vilket skick på rambalkar osv? Mvh

Volkswagen kombi 237 (Soltak) -62
Volkswagen Standard Microbus PGSG -57
Volkswagen kombi 2-23 -53 (Barndoor) "Fyffes"

Ac Volks.

7

troligtvis = 0. eller? ICQ/ab

8

Datum & tid för sista bud?

9

Kanske kan ta någon bild undertill under morgondagen, bussen står på ett låst område.. När vi skulle lyfta av bussen med pallgafflar från släpkärran så säckade motor & bakvagn ner lite, så där finns det lite jobb. Men de finns där iallafall ICQ/ab

Datum och tid för sista bud kommer senare.. Den ska säljas, men vill ge så många som möjligt en chans ICQ/ad

10

3500kr

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

11

4000kr

Loud pipes save lifes

12

4000kr är ledande budet.

För den som vill komma och titta går det att stämma träff, är ledig fr.om lördag t.om 6/1, kan väl hända att det är lite julbestyr och någon utflykt någon dag, men det är bara att höra av sig vid intresse. Bussen står i Vingåker i södermanland.

13

4500kr via PM..

14

Du får sätta ett slutdatum för annars blir det kalabalik när den helt plötsligt är såld och vissa forummedlemar älskar att skälla... värre än hundar ibland  Default/lol

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

15

hur ser det ut med motor ?

TYP 1->  1950 || 1955 ||1958 soltak ||1965 || 1966

16

Ifall man vill vara säker på att inte missa slutdatumet så tar man och skickar ett PM till mig.. ICQ/ab

Motor samt växellåda, komplett fram och bakvagn. Motorn går däremot inte runt med hjälp av en skiftnyckel.

17

Är det inte bättre o lägga ned tid och energi på den där istället för en vattenskadad bubbla och hus?  ICQ/ae

18

skön, det kanske man kan tycka ICQ/ad Men jag får nog allt ta och slutföra några projekt innan jag börjar med en buss, hade ju varit grymt kul att bygga på den här och få ut den på vägen.. Låter ditt användarnamn likadant som ditt efternamn? ICQ/ad

19

Hinken skrev:

skön, det kanske man kan tycka ICQ/ad Men jag får nog allt ta och slutföra några projekt innan jag börjar med en buss, hade ju varit grymt kul att bygga på den här och få ut den på vägen.. Låter ditt användarnamn likadant som ditt efternamn? ICQ/ad

Jupp, Andreas  ICQ/ad  Jo vore otroligt fränt med en buss. Det får bli den dagen man är klar med studierna, har ekonomi och tid till en renovering  och lyckas ta sig ur VW-Golf träsket ICQ/ab

20

Skriv slutdatumet och tiden HÄR

21

Slutdatum och tid meddelas till de som är intresserade av veta det via PM och sen skriver jag givetvis ut det i tråden! Just nu är inget bestämt, men det är väl inte så långt bort hoppas jag..

Nuvarande högsta bud är 6000kr

22

Hinken skrev:

Kanske kan ta någon bild undertill under morgondagen, bussen står på ett låst område.. När vi skulle lyfta av bussen med pallgafflar från släpkärran så säckade motor & bakvagn ner lite, så där finns det lite jobb. Men de finns där iallafall ICQ/ab

Datum och tid för sista bud kommer senare.. Den ska säljas, men vill ge så många som möjligt en chans ICQ/ad

Okej tänkte bara för mitt luftslott behöver donator ICQ/ab

Volkswagen kombi 237 (Soltak) -62
Volkswagen Standard Microbus PGSG -57
Volkswagen kombi 2-23 -53 (Barndoor) "Fyffes"

Ac Volks.

23

Eftersom det var lite dåligt tryck just nu och jag gärna vill få bort bussen relativt snabbt, så skippar jag slutdatum och sluttid, när jag får ett bud som jag känner mig nöjd med (Prata pris? Ta det via PM..) Så blir den såld..

24

sätt ett pris på den ist då?

25

Hur var det nu med bud, skulle inte budandet ske i tråden så att alla intresserade kunde se prisbilden??