Då var även mitt paket betalt, ser mycket fram emot paket i januari!!!
1302s -71
Typ 2 -74
412 le variant -73
Typ 3 variant -64
412 pickup -73
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxerville "sponsorpaket" 2014 - Webbshoppen nu öppen!
Då var även mitt paket betalt, ser mycket fram emot paket i januari!!!
Är tshirt stora eller små i storlekarna, jag ligger mellan m och l. Vissa är ju breda och korta eller smala och långa... Är de breda så passar nog m bättre...
Är tshirt stora eller små i storlekarna, jag ligger mellan m och l. Vissa är ju breda och korta eller smala och långa... Är de breda så passar nog m bättre...
Jag är 186 cm / 84 kg. Jag kör Large. Demian är typ lika lång som jag men karln är knappt tredimensionell - han väger bara 74 kg. Han kör Medium.
klart och betalt!
Klart o betalt 
Fick tyvärr inte heller mail, ska jag testa igen?
Fick tyvärr inte heller mail, ska jag testa igen?
Hej! Kolla din skräppost-inkorg, kanske den hamnade där? Hursomhelst, din order kom in och ligger i systemet och jag skickade dig precis en orderbekräftelse på din epostadress. Tack! 
Ja har inte heller fått någon e-post...
Ja har inte heller fått någon e-post...
Hallå! Skickade precis en "manuell" orderbekräftelse till dig ockå. Är det fler som fortfarande inte fått en orderbekräftelse? Hör i så fall av er på [email protected]. Tack!
Gahmen skrev:Ja har inte heller fått någon e-post...
Hallå! Skickade precis en "manuell" orderbekräftelse till dig ockå. Är det fler som fortfarande inte fått en orderbekräftelse? Hör i så fall av er på [email protected]. Tack!
Yes ja såg det nu 
Rennsport skrev:Fick tyvärr inte heller mail, ska jag testa igen?
Hej! Kolla din skräppost-inkorg, kanske den hamnade där? Hursomhelst, din order kom in och ligger i systemet och jag skickade dig precis en orderbekräftelse på din epostadress. Tack!
Nu damp den ner, tack!
Klart o betalt, allt funkade klockrent! 
Sållar mig till de utstötta i boxervillesamhället...
Fick inte den bekräftelse ja är värd som medborgare....
Sållar mig till de utstötta i boxervillesamhället...
Fick inte den bekräftelse ja är värd som medborgare....
Mycket skumt. Enligt loggarna ska allt vara som det ska... och din order kom in nästan samtidigt som Hellas. Kolla din skräppost-korg för säkerhets skull - jag har dock PM:at dig orderbekräftelsen också. Hör av dig om något mer strular. Tack på förhand! / Jonas
Efter mycket vånda om jag skulle ha L eller XL på t-shirten så beställde jag precis ett paket o orderbekräftelsen studsade tillbaka på 2 röda.
Jag som bor i Borlänge skulle man kunna prova en tröja.
Är så där special så man har S på en del å M på andra.
Klart o betalt, allt funkade klockrent!
För jag med! 
Order inskickad. 
Jag som bor i Borlänge skulle man kunna prova en tröja.
Är så där special så man har S på en del å M på andra.
Hallå! Tror fan inte jag hinner styra upp det innan jul & helger
Men som du ser på bilden så kör Demian en M, 184 cm och 74 kg. Kan du lista ut vad du behöver utifrån det tror du?
Ja det ska gå jag får chansa 
Beställt och bet. via bankgiro.

Så då var den julklappen fixad...
Beställt & Betalt
Då var man suporter !!
Beställt och betalt x 2 (Jo jag bestälde 2 paket)
Allt fungerade klockrent !!!!
Trevligt med en "julklapp" i Januari!
Kommer det att finnas möjlighet att köpa klistermärken löst framöver, tänkte på faubilus???
Hallå! Tyvärr kommer vi bara sälja ölunderläggen separat. Tanken är: Har du en tröja på dig eller en klibba på bilen så är du supporter
Därför tyckte vi att det var bäst att hålla dessa prylar lite "exclusive".
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxerville "sponsorpaket" 2014 - Webbshoppen nu öppen!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.