De här bilderna dök upp på fejan igår. Tror ni uppskattar dem också.
1 2013-12-16 18:21:20 Senaste redigerad av Mr 56 (2013-12-16 18:24:37)
Del II
Del III
Del IV
Del VI
Del VII
8 2013-12-16 18:50:42 Senaste redigerad av Svwerker (2013-12-16 18:56:22)
Finns redan en tråd om den.
boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=22883
Ali G
Sorry den hade jag inte sett.
underbara bilder 
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
Sorry den hade jag inte sett.
Det var nog för att jag pillade in den under dragracing. 
Ali G
Bilen grävdes enligt uppgift ner i början på 70-talet och fortfarande ryktas det om att den finns kvar. Lars "Komp-Nicke" Andersson gick bort för rätt många år sedan så förstahandsinfo är svår att hitta. Bilen, eller det som fanns kvar av den, grävdes ner och användes som fyllning till hans nya garage/verkstad. Cabställningen var det sista som fanns kvar och den gick i en kontainer vid en städraid. 
Ali G
Bilen ser ut att ha varit från c. mitten av -50 eller nyare när man ser på vissa detaljer på bilderna.
Lite ledsen blir man ju över ödet den gick till mötes. Den var ju ännu i riktigt bra skick innan den byggdes till racer.
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36
Ojojoj,vilka härliga bilder..(stackars termosmänninskor..
)Sådana här bilder växer minsann inte på träd..men så trevliga,tack för att du delade med dig för oss som inte håller på med facebook.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Finns en diskussion på FB om skelettet i garderoben, dvs fina bilar vi skrotat. Man får se det från den tidsperiodens värderingar och då var bilen inte värd många kronor, även om den var unik. Den har gett oss en intressant historia att ta vara på.
Ali G
Jo, både thermosgubben och customgubben här är ledsen över ödet....
Man önskar ju att man ändå skulle sparat raceversionen till eftervärlden.. Nu har den i och för sej nått nästan legendstatus pga. att den bara finns på bild och ingen riktigt vet med säkerhet var och om den är nergrävd på riktigt... 
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36
Den är med stor säkerhet nergrävd. Jag har tagit del av information som Willy Berg fick fram när han forskade om svenska Hebmullers. Han hade kontakt med Lasse Andersson som jag förstått det och borde då ligga inne med förstahandsinfo.
Ali G