1

Söker ett sånt här bord eller idéer för att bygga en.
Finessen med denna konstruktion är teleskoppinnen under som kan fällas in eller låsas i öppet läge men en enkel knapp.
Får jag tag på en sådan pinne är resten basic.

De här borden är oerhört praktiska och tar (infällda) praktist taget ingen plats.
Originalen är Westfalia.

Post's attachments

w.jpg, 194.25 kb, 1024 x 683
w.jpg 194.25 kb, 130 downloads since 2013-12-16 

Money talks! Mine always says: "Goodbye"!
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.

1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer.  Reggad som 1964 - │o\w/o│

2

Tja beslagen har jag på jobbet... Du får väl komma förbi en sväng till ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

3

Ta en vanlig krycka! ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.

4

michaelth skrev:

det var själva faan att jag glömde å nämna detta trots att vi satt och fikade flera timmar!
ja, jag får väl ha det i åtanke iaf!

Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.

1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)

5

lowang skrev:

Ta en vanlig krycka! ICQ/ab

Glimrande idé. Tror att jag har en hemma faktiskt!

6

Jag köpte min infällbara pinne på hjärtmans båtaffär i Råå.
Finns nog hos dom flesta välsorterade båtaffärerna.
Testa den i Limhamn, har dom inte så kan dom säkert beställa.

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

7

michaelth skrev:

Smussla undan ett sånt beslag till mig när tillfälle bjuds..fick en ide... ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

8

Kan någon vänlig boxervillare som har Westfalia mäta hur lång pinnen är när bordet är utfällt?
Vill placera den precis som på min gamla westis och vet att tyska ingenjörer lämnar ingenting åt slumpen...