26

Dyker troligen upp och bor nära hos en av mina racefavoisar. Är alltid kul att knyta ihop gamla minnen med nya stjärnor. Ingen har väl slagit denna man på fingrarna när det gäller hjullyft sen Tullinge las ner. Att ha ägt Oboyburken en gång och kanske givit den den namn känns som en liten del av VW dragracinghistoria i Svedala. Klart att jag dyker upp och kollar upp alla toksänkta bussar som man kan köpa billigt när hemoröjdrumpan inte tål mer.

27

Klart du ska Landelius, då skriver jag upp dig på listan för käk?

28

Darn. Är på Automässan i götelabörg den helgen med jobbet  ICQ/ac

29

Kommer/äter/dricker (skriver här utifall GB missat det)

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

30

surfinsafari skrev:

Kommer/äter/dricker (skriver här utifall GB missat det)

Jag har full koll till skillnad på dig och dina sms...  ICQ/ae

31

Ska någon från Norrland ned som vill samåka?  ICQ/ad

32

Platserna börjar sina så om någon funderar på att komma är det bäst att anmäla sig nu i tid  ICQ/af

33

Har Demian anmält mig och Johnny från Motala ? Om inte så kommer vi självklart. Man får ju inte missa drink mixern

34

MickeP skrev:

Har Demian anmält mig och Johnny från Motala ? Om inte så kommer vi självklart. Man får ju inte missa drink mixern

Jodå, ni är med  ICQ/ab

35

Efter lite disskutioner om maten och efter provsmakning så är det spikat  att vi i år kommer servera texas chili. Givetvis stark så gomseglet lossnar. Flera tillbehör såsom grönsaker men även chilinläggningar och hemgjorda chilisåser kommer att stå på bordet..

36

Göran och Vesslan dyker upp ska bli roligt.

37

Anmält mig till GB via pm, hoppas det fanns plats kvar ICQ/ab

Det gick inte fort och inte blev det bra heller...

38

Jag kommer med upp på ett eller annat sätt. Planera in mig på lite mat med ICQ/ab

39

Ni är välkomna  ICQ/ab

40

Då ser det ut som vi nått taket för käk vi har möjlighet att laga  ICQ/af
Får vi något återbud eller plats över så säger vi till  ICQ/ab

41

Om någon som anmält sig får förhinder så vore det kanon om ni säger till i tid då det finns folk på kö för käk  ICQ/ab

42

Nu är det finito med anmälningar för både häng och mat  ICQ/af
Betalning för käket ska vi klara oss som förra året; 100:- för käk + en dryck och pröjsas cash på plats  ICQ/ab

43

Hur många tjomar kommer?

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

44

Nån som åker från Västerås? Har lite plåt som vill ha lift till Mr Helsing! Växellådor i retur från honom till mig.
Är själv på jobb i Kina så har lite långt att åka...

45

nån från skåne eller närheten som ska upp?

har delar både i västerås och stockholm som kunde samfraktas isåfall

tobias_bager    @hotmail.com

46

Jag åker från 08. Om det nu hjälper någon.

47

ICQ/ag

Post's attachments

ööööööl.jpg, 26.81 kb, 335 x 592
ööööööl.jpg 26.81 kb, 183 downloads since 2014-01-12 

48

Kan ju vara bra till en försiktig förfest, men, visst ska ni ha mera!!!
ICQ/ae

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

49

ska du komma upp i 30 hk i din motor får du allt trimma på lite. Bilden visar intag per person antar jag.

50

Hans Landelius skrev:

ska du komma upp i 30 hk i din motor får du allt trimma på lite. Bilden visar intag per person antar jag.

Haha. Antar att din lever ligger på Hessich nivån fortfarande? ICQ/ad