1

Brukar springa på lite lösa, vanliga "standard" Hazetverktyg då och då. Aldrig riktigt tagit mig för att idas samla en blocknyckel här och där. Men man kanske skall börja samla på sig lite riktiga verktyg ICQ/ad tillslut har man ju en uppsättning. Nu senast idag hittade jag några ringnycklar, fast för 30kr styck tvekade jag. Vad är ett bra pris egentligen, tycker ni?

2

Ta en titt på the Samba, så vet du.  www.thesamba.com/vw

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Eller:

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ … ton=Search

S

4

Vilket scoop.. Allt verkar redan finnas svar på på thesamba, lika bra att lägga ner det här forumet. ICQ/ad

Nä skämt å sido, tycker inte alltid priser på thesamba speglar svenska marknaden. Bara för att en öl kostar 10spänn på buben i Polen, betyder inte automatiskt att den kostar det på puben här. Jag frågade för att jag stod och höll dem i handen och kom på att jag har ingen aning om vad en vettig begagnad blocknyckel normalt kostar. Det var inga vw specialgrejor utan helt vanliga ringnycklar. Köpte dem inte och nu har jag kollat upp att de kostar ca 150kr nya, så ingen större förlust.

5

Jag brukar köpa då och då när jag hittar på loppis mm och då brukar de ligga mellan 20-40 spänn ca,vilket jag tycker är prisvärt
om de inte är alltför slitna..men det beror ju på hur stor plånbok man har om man unnar sig den lyxen,men kul att ha när man väl är i mekartagen.. ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

6

Blocknycklar och liknande brukar det inte vara något större sug efter på Tradera. Måste vara specialverktyg, verktygssatser eller litteratur för att det ska kosta.