1 Senaste redigerad av Spaan (2013-12-05 16:51:11)

Hey.

Iår har jag sökt efter adaptrar för att montera 5x205 fälgar på 5x112 trummor. Men har enbart hittat sidor i staterna som säljer.
Jag och min vän fixade fram egna skärfiler att skära ut.
Men tänkte kolla om någon har såna adaptrar eller vet vart jag kan köpa 2st i Sverige? 

Annars kommer vi troligen tillverkar lite olika typer av adaptrar om någon skulle vara sugen.

Mvh Sebastian

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

2

Det köper jag gärna av den adapter som du söker.
När är ni igång med tillverkningen?

Orange Late Bay -73 *såld*
Early Bay -70

3

Får jag inte tag i ett par färdiga så blir de tillverkning.  Sen kanske de blir tillverkning ändå på div olika adaptrar. Men kanske dröjer.

Men när vet jag inte som sagt. Beror på när de finns tid för skärning etc. Men kan höra av mig om och när det blir av.

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland

4

Spaan skrev:

Får jag inte tag i ett par färdiga så blir de tillverkning.  Sen kanske de blir tillverkning ändå på div olika adaptrar. Men kanske dröjer.

Men när vet jag inte som sagt. Beror på när de finns tid för skärning etc. Men kan höra av mig om och när det blir av.

Gör så. Om du beställer från USA så kan jag vara med på frakten.
Pm mig om det blir så.

Orange Late Bay -73 *såld*
Early Bay -70

5

Tommisbillet.com tillverkar. Inte billiga men bra. Tyvärr är sidan enbart på finska, men en sats på 4 st i 20mm alu kostar 286€

-59 Ghia, -64 Bubbla, -65 Bubbla, -67 Buggy, -73 K70, -76 Teijo, -56 Simpson

6

Om allt går som det ska blir de möjligen tillverkning av adaptrar i slutet av januari. Möjligen senare.

Ska se vilka som kommer bli skurna.
Men 5x112 till 5x205, och troligen 5x205 till 5x130 och ev en bultdelning till. Ska kolla över filerna.
Är någon intresserad av adaptrar så dra ett pm.

/Spaan

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland

7

Hur mycket breddar dessa adaptrar?
Vad kommer dom kosta?

Nytt mob nr...

8

Jag får återkomma med pris. Men det blir humana priser.
Var som sagt påväg att fixa allt detta i våras så behöver kolla all info.
Men jag har för mig vi pratade om att skära i 10mm till bubbla och 20mm till buss.
Polaren som har gjort cad filerna är utomlands just nu. Så vet exakt när han är hemma igen.

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland

9

Finns möjlighet att tillverka 5*112 till 5*130?

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld