imtresse för en -69:a buss?
Vad tror du själv?
eftersom jag är insnöad på BD...kollar intresse...
4 2013-12-08 09:36:57 Senaste redigerad av ma-rkus (2013-12-08 09:37:22)
Det är klart! Berätta mer!=)
Vad tror du själv?
HAHAHAHA!
Bilder på den kanske?
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
I vanliga fall kan man ju tycka att det är lite fånigt med "intressekoll", men det här var nog ett nytt rekord.
Hej Mack2! En 1969 bay är naturligtvis högintressant för våra medlemmar. Om du lägger in en annons här på Boxerville, skriv gärna lite mer om det du vill sälja. Gärna lite bilder, en kort men tillräcklig beskrivning samt gärna ett riktpris och framförallt var i värdlen bussen finns. Då slipper du kommentarer likt de som herrarna ovanför besudlat din säljtråd med :-) In med annonsen nu bara - en 1969 bay kan vara ett höjdarprojekt inför vintern!
Kommer inte att behålla den , måste iof inhandlas först. Ber om ur ursäkt för min extrema okunskap ;-)
Inget du ska behöva be om ursäkt för, tycker själv som forum medlem att det är genant att läsa alla kommentarer utav de som vet "bättre". Detta gäller inte bara ditt inlägg, utan även andra som kanske inte riktigt har vetat el vet hur de ska formulera sig i olika trådar.
Återkom, när du har lite mer info kring bussen...
Inget du ska behöva be om ursäkt för, tycker själv som forum medlem att det är genant att läsa alla kommentarer utav de som vet "bättre". Detta gäller inte bara ditt inlägg, utan även andra som kanske inte riktigt har vetat el vet hur de ska formulera sig i olika trådar.
Återkom, när du har lite mer info kring bussen...
X2
sorry för off topic.. men håller med de andra killarna. är man ny får man begå lite snedsteg.... man gick ju inte till skolan första dagen och satte högskoleprovet 
----=rehab is for quitters=----
Ja lite mer info och bilder. och var bussen finns i vår avlånga land..
hoppas att säljaren kommer med mer info.....
sorry för off topic.. men håller med de andra killarna. är man ny får man begå lite snedsteg.... man gick ju inte till skolan första dagen och satte högskoleprovet
Jo tror det finns en här som åtminstone tror att han gjort det ,Riktigt duktig man 
D finns jju ingenn mening att kladda ner en hel annons om de inte finns nåt intresse, jag stötar denna intressekol 100%. Sen är d ju alltid kul för tråddödare att få skriva av sej lite. Ha d gött och skål
Här har ni som vill ha mera info något att titta på till infon kommer på denna 69a...
En 70a bay.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=18634
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden