Köpte mig ett nytt buss projekt av Franke. Bussen kanske är det fulaste som skådats i bay buss väg men tanken är att kunna campa med familjen och då barnen vuxit ur konstruktionen som jag hade i min förra buss så blir ju den bäddbara överbyggnaden perfekt

Den vackra "lådan" fram döljer kylaren och det faktum att det sitter en volvo motor i den. Tanken var först att bygga tillbaka till luftkylt men då motorn går riktigt fint så får den sitta kvar.
Som den står idag är den 2,5m hög
Hur får man då en ful buss att bli frän? Jo genom en rejäl sänkning och roliga fälgar. Gavlar och sjusterbara svärd införskaffade av franke.
Då jag köpte den var hälften av alla rutor krossade men det är nu åtgärdat, förutom framrutan. Har även börjat riva ur den gamla inredningen 

Blir en rocknroll soffa på nedre plan, snurrstolarna fram kommer att bytas då dom redan nu är för höga och med tubbade hjulhus blir det än värre. Snurrunderredena komer dock att få leva kvar.
Rost är det väldigt lite av, sköööönt.
Den går hem väldigt bra hos ungarna 
.
Fälgar fixade och däck beställda, fick hem en främre stötfångare idag så projektet är på rull 

lite poppig påtänd flower Power lack kanske