26

Nej Helsing, han hettar Allan(kommer inte ihåg efternamnet) men inte ibsgaard eller något.. tror pedersen??? Default/hmm

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

27

hamsedk skrev:

Hej Mats. Den är nemlig superfresh... och hoppningsvis snart på vägarne ICQ/ag Och ja, kulbult, tråkigt nok... Men du kommer nok ihåg det var en 66´er botten. Och den danske var inte mycket och komme etter (kun identiteten ICQ/ad )
Har en kompis med en svensk 61 botten med identitet, är det något som du kan bruke?

Nej - det jag verkligen är intresserad av är just en oval-platta med identitet till vårt ovalprojekt. Det är lite tråkigt att vi måste sätta karossen på en 60-talsplatta, men vi har just inget annat val nämligen Default/hmm .

Men din ride blir fin med fälgarna du hämtade i Borås ICQ/af

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

28

Mats, lite dyrt... men der er en i DK. Den jag fick var lite dårlig och jag har brukt identiteten ju..
http://vwnettet.dk/topic/171675

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

29

hamsedk skrev:

Nej Helsing, han hettar Allan(kommer inte ihåg efternamnet) men inte ibsgaard eller något.. tror pedersen??? Default/hmm

Ja då är det inte samma då..

You´ll never know...

30

Tjena Lasse.
Ser verkligen bra ut, garagelack är ju kanon. Imorgon leverar jag ditt takräcke till Humlarp. Så det väntar där på dig.

Medlem i Halmstad Luftkühlers

31

Alletiders Göran, sättar jag pris på.. Garagelacken ble ganske ok, god nok till mej  ICQ/ag