Av någon anledning blir jag att tänka på detta
http://sverigesradio.se/sida/artikel.as … el=4770133
Ska sanningen fram så var de inte rävjakt...
Enligt säker källa så låg en 53lyx nergrävd och det blivit ett hål i marken där jorden dragit in genom soltaket, och jag dök ner med överkroppen först, för att kunna se instrumentbrädan osv, men...
...
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Tänkte just att det var något i den stilen... 
Jag överlevde, värre med den hund jag lånat av Demian, som är specialtränad på lukta till sig rostiga bd's. Tur han är utomlands och solar en vecka, då kanske han hunnit glömma att jag lånat hunden!

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Undrar just om jag kan lämna hunden jag lånat av Helsing till Demian, för den hunden luktar sig bara fram till rostiga baypickisar!
Tel 07noll357185ett
Vi bestämde att inte prata om denna incident..
Ahh, det kom ut till slut.. men den hunden som jag kallade Turri är numera i Sthlm.
Bytte åt mej en T3 panel med meth labb som Bergau hade ståendes.
Hur halkade vårt efternamn in i den här obegripliga storyn tro
Nog för att det står en rostig Bay i garaget, men att döpa en hund till vårt efternamn kan ju ge hundstackarn problem för livet 
Ahh, det kom ut till slut.. men den hunden som jag kallade Turri är numera i Sthlm.
AHAA!! Det förklarar all hundskit som är begravd i pickisen!

50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Ska sanningen fram så var de inte rävjakt...
Enligt säker källa så låg en 53lyx nergrävd och det blivit ett hål i marken där jorden dragit in genom soltaket, och jag dök ner med överkroppen först, för att kunna se instrumentbrädan osv, men......
Ditt dyk bromsades väl rejält när överkroppen var igenom och magtrakten var i mynningen? Jag menar ett soltak på en buss sväljer mycket men knappast allt.... 
12 2013-12-05 18:48:11 Senaste redigerad av Helsings Smedja (2013-12-05 18:49:25)
Av någon anledning blir jag att tänka på detta
http://sverigesradio.se/sida/artikel.as … el=4770133
Dagens asgarv kom ju när man läste kommentarerna under om mannen som kröp in i ...
Hur halkade vårt efternamn in i den här obegripliga storyn tro
![]()
Nog för att det står en rostig Bay i garaget, men att döpa en hund till vårt efternamn kan ju ge hundstackarn problem för livet
Ja det undrar jag med men det har troligen nåt med 50Split att göra det åxå.. skitkonstiht.
Helsings Smedja skrev:Ahh, det kom ut till slut.. men den hunden som jag kallade Turri är numera i Sthlm.
AHAA!! Det förklarar all hundskit som är begravd i pickisen! Mums, det gillar jag !
Jag skyller allt på Ufo och säjer än en gång : I did not have sex with that woman ! Och därför är det " förtal " som ska in på lodrätt 11 och korsar " båtflykting" på vågrätt 4
iooor_21 skrev:Av någon anledning blir jag att tänka på detta
http://sverigesradio.se/sida/artikel.as … el=4770133Dagens asgarv kom ju när man läste kommentarerna under om mannen som kröp in i ...
Hehe, var inte alls meningen. Lyssnade du på klippet om han som kröp in i ett träd och fastnade
Ja, den här konversationen spårade ju inte ur det minsta 
15 2013-12-05 22:47:20 Senaste redigerad av Sten vW (2013-12-05 22:51:25)
Tycker denna passar här, hundar, orenlighet, sitta fast, äckligt etc..
http://sverigesradio.se/sida/artikel.as … el=5721414
Känner en obetvinglig lust att tvätta händerna!
S
PS/ passa på nu, för efter nyår så är det i lag förbjudet/DS