Dagens lucka i choklad-kalendern 
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 235 236 237 238 239 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hård långnos:

Mums, du sparade väl den som prydnad för inte åt du väl upp den? 

Detta är najs! 

Ni måste hjälpa mig blir tokig! Jag letar efter en bubbla/buss som är specialbygd brun och som det står volks wagen service på.
Det är en bild jag har sätt här på forumet, letat som en idiot efter bilden och kan inte hitta den..!
Hjälp mig !
X
Ni måste hjälpa mig blir tokig! Jag letar efter en bubbla/buss som är specialbygd brun och som det står volks wagen service på.
Det är en bild jag har sätt här på forumet, letat som en idiot efter bilden och kan inte hitta den..!
Hjälp mig !
Kan det vara denna?
Samma tema, fast tvärtom... såg jag på en stor husdjursutställning i Kalifornien för många år sedan.
Akvarie- och terrarieavdelningen, en likadan buss som var ett akvarium, om jag nu minns rätt så var den fylld med fisk (läs "ciklider") från Tanganika- eller möjligen Malavisjön.
Det fanns ett korallrevsakvarium också, fast det var inbyggt i nån japansk minibuss. Jag har väl några bleknade diabilder hemma nånstans. Det är lätt att gissa att man på dessa akvaribussar fått förstärka hjulupphängningen "något" då de innehåller ett antal kubikmeter vatten... Annars har jag här i Blöteborg sette en Ford Ka (på Designtorget) som var inredd som akvarium, med fiskar från S.Amerika, lämpligare var väl kanske att fylla en Volvo Amazon hgv, med den sortens fiskar... men nu börjar det bli för mycket out of tropic.... förlåt, "topic" skall det ju vara...
Här är en modell av akvariebuss:

timandersson44 skrev:Ni måste hjälpa mig blir tokig! Jag letar efter en bubbla/buss som är specialbygd brun och som det står volks wagen service på.
Hjälp mig !Kan det vara denna?
Där är den!
Tack! 
"Vad din stil än är"
Sidor Föregående 1 … 235 236 237 238 239 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.