1

Ska åka på semester till florida med sambo o barn.Tänkte man kunde passa på att handla lite vwrelaterat motorprylar.Har sökt runt lite men det ända jag hittat är sundancebug.Det ligger inte så långt från Orlando västerrut mot tampa.Kommer även vara i Fort lauderdale Miami .Ett alternativ kan vara att beställa från någon av firmorna i kalifornien som skickar grejorna till hotellet?.Är det någon som har provat?.Eller finns det någon firma i florida

2

dom två senaste åren jag vart över har jag beställt hemma och fått det levererat till hotellet, bra att kolla med hotellet att det är ok att paketen möjligtvis kommer tidigare bara  ICQ/ab

3

Ok .Från vilken firma beställde du. MVH Hasse

4

har för mig jag beställt från Chirco, CB Performance, CIP 1 och silverbug beställde själv från ett annat ställe som inte kommer ihåg.. inga problem  ICQ/ab

5

Fishers buggy i Tampa har en rolig butik.
Skall du beställa och få det levererat till hotellet och inte vill betala de dyraste fraktpriserna så beställ minst 3 veckor innan du beräknar att få de.

6

Ok.Tar det 3 veckor ? .Vad är det för frakt.Ska man maila tex cip1 och be dom skicka med billigaste fraktalternativet typ3 veckor innan man åker?.