1

Hejsan

Har en nästan komplett framvagn till en barndoor det enda som saknas är den ena torsionsstaven/fjädern.
3000kr eller bästa högre bud.

Bromssköld bak tidig barndoor kommer inte ihåg vilken sida men den är i NYSKICK.
bild kan skickas
500kr eller bud uppåt/neråt

2 stycken styrarmar till barndoor? 200kr/st eller bud uppåt/neråt

Tycker vi kör en öppen budgivning med 3 dagars regeln i tråden.

Gott mos

2

Hur är skicket på framvagnen? Har du några bilder på den?

3

Skicket på framvagnen är nästan nyskick. Spindlarna ser nästan oanvända ut. Dock har nån klåfingrig individ kapat fäst "rören" alltså de som går bakåt. Ska se om jag får upp en bild

4

http://i1130.photobucket.com/albums/m536/enkrona/2013-12-03184926.jpg

sjukt dålig bild men som sagt denna kommer inte från ett skogsvrak utan har legat på hyllan sen 1960 så den är rostfri.

5 Senaste redigerad av 50 split (2013-12-03 22:36:02)

Sugen blir man ju, helt klart, men, två nackdelar för mig, du bor såå långt åt fel håll, har inge kontakter åt detta håll som kan vara behjälplig med transport, plus att det är ett stort minus att den saknar fjäderbladen. Dessa är Barndoor only vad jag förstått, och är ofta trasiga = svåra att få tag i.
Lär fundera ett varv extra, kan du vara intresserad av något byte?

Vi kanske skulle ta kommande snack över PM för att slippa snacka sönder tråden...

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

6

Det kostar ca 1000kr att skicka den med bussgods kanske billigare med schenker det kan jag kolla.. Så frakt för den här besten är ett smärre problem Default/smile

7

skickade pm till dig via FB.
Klart intresserad av framvagnen ICQ/ab

8

PM

Money talks! Mine always says: "Goodbye"!
Ich versuchte mal genormt zu sein. Das waren die schlimmsten zwei Minuten meines Lebens.
Tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare.

1965* 21W Samba (MCode 430 114) - 51 BD Standard Microbus (Type 22A. M62) - 1967 Westfalia pop-top (SÅLD)
* 1965 enligt chassinummer.  Reggad som 1964 - │o\w/o│

9

3000 riksdaler är bjudet på framvagnen.. Budtiden går ut på Fredag morgon..

10

första...

11

andra... sluttid är i morgon vid 12,00... missa inte chansen hur ofta är en framvagn till en barndoor tillsalu?

12

tredje.. såld till Forsberg