Demian, Ja grymt tacksam för alla dom som ville hjälpa till att få ut Mörnen. Hade blivit jobbigt annars och svårt.
Och visst hade det underlättat en del med en framvagn. Men det gick faktiskt väldigt smidigt den här sista biten. Värre var det helgen innan.
Handvincha och lyfta bussen 50m på ca 6timmar. Runt träd med 1cm frigång mellan och stubbar och djävulskap som skulle vara ivägen. Men det gick. 
Jocke, Haha ja. Men man blev ju rätt lycklig när man såg vägen så nära! 
Berg, Tackar! Ingen bärgning är den andra sig lik.. Men det var väldigt kul trots jobbigt att få ut denna. Men rolig aktivitet man kan ha i skogen. Man borde ju bärga en vw per år nästan!
Kommer inte ihåg exakt hur lång tid det tog. Men vi var väl på plats och började bärga runt 09.30 och bussen var väl lastad runt 14 tiden?! Så det gick rätt smidigt. Och då hann vi baka in någon fikapause också. 
Erbro, Vi kommer bo vid kusten i Agadir. Så kanske man kan få testa på lite surf med lite tur. Men tanken är att vi ska resa runt lite och få känna och smaka på kulturen. Så ett eller flera besök in till Marrakech blir det åtminstone. Men sen som sagt blir det att röra lite på oss.
Jag är sugen att hyra någon jeep och dra runt lite själv. Men får se hur det blir med den saken!
Tackar. Ja det ska bli kul att börja jobba på bussarna sedan.
Bayen ska kärlek först så den blir bes färdig och jobba lite på stilen inför 2014.
Sen blir det 56an, men det kommer nog gå rätt segt med den i början då jag måste köpa på mig en hel del maskiner etc. Får se om jag lyckas hålla 2års målet med att få ut den! Det vore trevligt! 
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Kändes riktigt surrealistiskt när bussen stod skohornad in mellan två träd och en stubbe och vi fick jucka/bubba/vålda/lyfta den runt sin egen axel för att kunna fortsätta handvinschandet
. / "The fika man"

bussen var ju i nära nyskick när vi började vinscha