1 Senaste redigerad av hogge_ (2013-11-28 19:23:47)

Efter sjukt länge letande verkar de som att man fått napp,länst inne i en lada står den torrt o bra för konservering.
En 66:a kombi 3ägare 8xxxmil avställd 2006 bes 05 sjukt fräsch  ICQ/ag
Ägaren tycker mest att den alldrig används o har inget behov för den ell tid  ICQ/ad
Jag har inte köpt den ännu men nu kommer de som e frågan, vad e den på ett ungefär värd??
Finns lite att göra innan den tas i bruk men annars ok.

Tack på förhand // en kanske snart blivande buss ägare johan Default/smile
http://www.ladda-upp.se/tumnagel/buqgngmotcmyk/
http://www.ladda-upp.se/tumnagel/xxkbeiqspndla/
Kanske inte dom bästa bilderna men de var sjukt mörkt o trångt i ladan ICQ/ae

Post's attachments

image.jpeg, 111.56 kb, 1296 x 968
image.jpeg 111.56 kb, 347 downloads since 2013-11-28 

image[1].jpeg, 196.87 kb, 968 x 1296
image[1].jpeg 196.87 kb, 276 downloads since 2013-11-28 

2

såg fin ut! grattis ICQ/ab

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

3

35.000:-

Nu menar jag inte (å det tror jag du fattar) att den bara är värd det...du undrade vad du skulle bjuda, o här har du mitt svar.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

25hpman skrev:

35.000:-

Nu menar jag inte (å det tror jag du fattar) att den bara är värd det...du undrade vad du skulle bjuda, o här har du mitt svar.

Tackar Default/smile Då är vi ungefär på samma tanke,ja återkommer med bilder o mer info så fort något händer  ICQ/ag

5

Var snabb bara för så fort du drar upp lite intresse för bussen så kanske han tar reda på priset själv så missar du ett av året fynd!  ICQ/ag

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

6

Såg grymt fin ut, lycka till!

7

Jag skulle bjuda 50k utan att må det minsta dåligt..

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

8

Ja 50-60 är den väl lätt värd, men sen vad man vill betala är väl en annan sak.

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

9

Han som äger den vet inget om ännu, då han e bort rest och återkommer på måndag. Blir spännande o höra vad han säger. Kan ju som sagt vara årets fynd ICQ/ag

10 Senaste redigerad av Nobbe (2013-12-02 11:38:05)

avställd 2005 , ja redan då var de bra dyra splittbussarna.... och defenitivt troligen en ägare som hadde ett vw intresse om man hadde en i trafik.. = han har nog en hum själv om vad den är värd..... om inte annat lär han snabbt googla upp det...

ser ut som den är fin som snus och i princip bara att vrida på nyckeln, om den stått torrt o gott "konserverad" så har det nog inte hänt så mkt på den tiden!

Sen finns nog en överhängande riskt att killen blir tjurig om du bjuder 35000, och lägger ut den på högstbjudande på blocket ist.... sällan man ser "körbara" kompletta objekt för under 80-100 tkr ICQ/ad så får du den för de pengarna så har du gjort årets fynd !

lycka till :=)

VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56

11

Det här var intressanta bilder. Det påminner om den bussen jag försökte köpa för 6-7 år sedan, om ägaren bor lite utanför Huskvarna vill säga. Det jag fick till svar var ett brett leende och, citat: - jag trivs väldigt bra med min buss, slut citat. Han har ägt den sedan-80 talet. Han lovade att höra av sig om han ångrade sig, men jag har inte hört något. Nu har jag tappat bort telefonnumret till honom. Bussen är i väldigt bra bruksskick vill jag minnas. " Killen" som äger den är nog inte i behov av pengar, tror jag mig förstå. Han vet nog vad den är värd också. Jag tror att du får bjuda x2 mot det som du tänkt dig om han ska sälja den. Lyckas du köpa den blir jag djupt imponerad. Och jag blir inte bitter i så fall ICQ/ad  ICQ/ad .
Det kanske inte är den bussen som jag var spekulant på. Lycka till!!!

12

mr.notchback skrev:

Det här var intressanta bilder. Det påminner om den bussen jag försökte köpa för 6-7 år sedan, om ägaren bor lite utanför Huskvarna vill säga. Det jag fick till svar var ett brett leende och, citat: - jag trivs väldigt bra med min buss, slut citat. Han har ägt den sedan-80 talet. Han lovade att höra av sig om han ångrade sig, men jag har inte hört något. Nu har jag tappat bort telefonnumret till honom. Bussen är i väldigt bra bruksskick vill jag minnas. " Killen" som äger den är nog inte i behov av pengar, tror jag mig förstå. Han vet nog vad den är värd också. Jag tror att du får bjuda x2 mot det som du tänkt dig om han ska sälja den. Lyckas du köpa den blir jag djupt imponerad. Och jag blir inte bitter i så fall ICQ/ad  ICQ/ad .
Det kanske inte är den bussen som jag var spekulant på. Lycka till!!!

Låter som det stämmer bra med den ja kollat på Default/smile han verkar ha de gått ställt går ryktet så de e nog inte pengar som bestämmer vem han säljer till. Då han uppskattade att ja jobbade som plåtslagare o erkände att han inte hade tid för bussen.Men sa han ville ev försöka få igång bussen till nästa sommar så innan dess verkar de som inget händer tråkigt nog. SÅ det är dessvärre bara att vänta o hoppas Default/smile  Hur som helst alltid kul att hitta/kika på ladugårdsfynd Default/smile bara att leta vidare än så länge  ICQ/af