Kolla om nått e intressant å pm:a om pris!
Eller ring 0702068018 all går att skicka!

Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Små delar vw
Du måste logga in eller registrera för att svara
Kolla om nått e intressant å pm:a om pris!
Eller ring 0702068018 all går att skicka!

Ser inga bilder... 
Men jag ser 3 likadana annonser... 
Hej! Jag tog bort kopiorna på denna tråd. gubbeniskogen, välj att "redigera" ditt första inlägg i denna tråd och posta gärna bilder på delarna du säljer där. Tack! MVH / Jonas
Suck, blir inte så ofta som ja tänkt det, tack Jonas tycker det e svårt att lägga i annonser här finns det nån mall som ja kan lära mej tex, att lägga in text mellan bilderna (om man nu får in några bilder) Återkommer!!!!! 

Använd forumsbilder skit smidigt 
Förklara gärna hur!! 

Eller så klickar du på förhandsgranska när du skriver, där kan du tanka upp bilder direkt på forumet utan att behöva kopiera länkar.
Mmmm, men då säger den alltid att mina bilder e för stora, då måste ja förminska dom skit jobbigt

Sorry om jag grötar i din tråd... men här är ett löjligt smart program för att förminska bilder: http://www.rw-designer.com/picture-resize
1. Spara hem programmet som heter PhotoResize400.exe, spara till exempel på skrivbordet
2. Döp om programfilen till den bredd i pixlar du vill ha på bilderna du förminskar (jag kör 800, alltså har jag döpt om filen till PotoResize800.exe)
3. Dra dina stora bilder och bara släpp dem på denna .exe-fil
4. Programmet skapar nerskalade bilder som kopior i samma mapp som originalbilderna ligger. Easy like a plätt! 
Låter svin enkelt, ska kolla, å du får gärna "Gröta" i denna tråd, kanske ja lär mej nån gång Tack jonas!!! 

Nu har ja lyckats,tack alla som hjälp till!!! 

Jo det är kul när det "lossnar",bra jobbat! 
splittdelar också, minsann...
PM
svarat!! 

Och då har du fått ytterligare ett PM...
Pm..
Vita strömbrytarna "Sålda" Kom igen!!!! 

Laddrelä tingat!!
Å sålt!!

Tackar för smidigt inköp!

Vad är det för mätare?
Dom små e olika från Biltema, typ oljetryck,olje temp etc!!! 

PM 
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Små delar vw
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.