Hej!
Någon som vet var man kan hitta redigt coola växelspakar eller om det finns någon i detta avlånga land som kan tillverka/bygga en till mig. Ungefär som på bilden, dock med ett annat handtag.
Tack på förhand!
Hälsningar Jonas
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ2: Baywindow » Växelspak
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej!
Någon som vet var man kan hitta redigt coola växelspakar eller om det finns någon i detta avlånga land som kan tillverka/bygga en till mig. Ungefär som på bilden, dock med ett annat handtag.
Tack på förhand!
Hälsningar Jonas
Det där var en riktigt snygg spak. Misstänker dock att om den skall byggas av någon så kommer den nog att kosta därefter (DYYYR!!)
Skulle passa fint till en porsche drivlina i en buss 
/Daniel
Visst är den snygg! Hade suttit som n smäck i min buss. Hittat den på en sida från USA, tyvärr är den slutsåld o dem vet inte när det kommer in nya igen. Kostar ju n slant men det får det göra. Så om någon kan bygga en, hör av dig med förslag så kan vi snacka vidare.
Den görs i Japan. Vintagespeed heter fiman
Hmm,stod Taiwan på de lådor som kom till mig från dem.. 
Tack för hjälpen men den verkar vara svår o få tag på. Finns inte med på Vintagespeed's hemsida, hittar den bara på aircooled.net o där är den slut o dem har inte en aning när den kommer in igen.
O ja, där står att den tillverkas i Taiwan.
Tack, den sidan har jag hittat men jag vill ju ha en spak till min buss o den hittar jag inte! Trots nya progressiva glasögon.... Nu vet jag iaf vad jag ska ha om/när jag köper en bubbla!
Ja va fan, snea ögon åt ena eller andra hållet... 
Den här kanske kan vara något? 
http://www.bug-tech.de/product_info.php?products_id=1
Oh, djävlar, den var brutal! Tack för tipset. Någon som har den i sin buss?
De spakarna är jävligt balla, ganska saftigt pris på dem bara 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ2: Baywindow » Växelspak
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.