201

goopher skrev:

Hallå på er! De flesta av er som har betalt (och pengarna hunnit fram till mitt Swedbank-konto) kommer få sitt kaffe imorgon eller på torsdag. Jag packar upp ett nytt gäng på torsdag, dessa går iväg på torsdag kväll eller fredag. Så håll ut, kaffet är på väg ICQ/ab Tack för ert intresse i min oljesvarta koffeinprodukt... hoppas det smakar!

Ja, vad kan jag säga!?!?  TACK FÖR KAFFET!!!  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss

202

vilken rolig tråd  ICQ/ab

vill också ha lite kaffe, när kan jag beställa ICQ/ag

/Mathias

If one does not fail at times, then one has not challenged himself.

Early Bay 71a "Polisbussen",  Bubbla 61a,  Bubbla 62a ratlook R.I.P

203

Nytt kaffe klart! Lägger upp på grunkor.com om en stund.  ICQ/ab

"Daddy Cool"

204

Drygt 40 påsar malet kaffe finns nu att beställa i webbshopen. Och alla ni som har betalt (och era pengar syns på mitt konto): Jag skickar era paket imorgon.  Håll ut! ICQ/ab

"Daddy Cool"

205

Lägger du undan två till mig eller ska jag gå igenom webshopen på nått vis?

206

GB: Jag lägger undan vettu. ICQ/ab

"Daddy Cool"

207

Fiiiiiiiint  ICQ/ab

208

Tack för kaffet! Kom hem efter antagligen årets sista vindsurfingdag igår em, ner med bönorna i kvarnen, underbar doft o sen nybryggt kaffe, värmde gott i en lite frusen kropp. Så det var bara o brygga lite till idag o ta med sig termosen till garaget. Smakade mer än bra under buss-inredningsbygget.

Panelbuss -75, Bubbla -62, små råttig soltakare

209

mannenibadet: Windsurfing i mitten av November - RESPECT  ICQ/af Kul att du gillar kaffet!

"Daddy Cool"

210

även jag har fått å hunnnit smaka å de var himlans gott alltså ICQ/ag tack å bock för dä ICQ/ag

Bubbelicious For Life

211

Väldans gott kaffe må jag säga  ICQ/ag

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

212

Aldrig har kaffe känts så rätt som just nu.......
Tack för kaffet!

Post's attachments

bild(1).JPG, 666.67 kb, 1536 x 1536
bild(1).JPG 666.67 kb, 157 downloads since 2013-11-14 

Läs inte detta.

213

Hårdaste koppen i stan också!  ICQ/ab

"Daddy Cool"

214

goopher skrev:

Hårdaste koppen i stan också!  ICQ/ab

Jo, sån sku man ha!  ICQ/ag

Själv dricker man just nu sista koppen Gravrost (tre påsar räcker länge om man snålar) från förra årets leverans av hela bönor och att man inte hann med att köpa den senaste rostningen har man ingen annan att skylla på...  ICQ/ac

Hade en smålänning på kaffe i söndags, han fick Gravrost: Faen va gott kaffe du hade, sa han!  ICQ/ab

Att leva på en Ö är att aldrig ha ryggen riktigt fri.

215

iZac: Kul att höra, tackar!  ICQ/af  Hela bönor är som sagt slut, dock finns det lite malet Gravrost kvar: http://grunkor.com/?product=garagekaffe-gravrost-malet Kan det vara något?

"Daddy Cool"

216

goopher skrev:

iZac: Kul att höra, tackar!  ICQ/af  Hela bönor är som sagt slut, dock finns det lite malet Gravrost kvar: http://grunkor.com/?product=garagekaffe-gravrost-malet Kan det vara något?

Så talar en riktig säljare!  ICQ/ag

Men nej tack, bryggaren är kasserad, då vi kör med såna där "hela-bönor-maskin."  ICQ/ab

Att leva på en Ö är att aldrig ha ryggen riktigt fri.

217

Skulle vilja ha haft hela bönor.. Men har lagt en beställning på malet.. Kan bli bra som julklappar också.. ICQ/ab

218

Lite lurad blev man när man läste på förpackningen X3 som kom idag.

Hela bönor  Default/hmm  men det var bara tryckfelsnisse som skojade lite  ICQ/ag

//Mathias

If one does not fail at times, then one has not challenged himself.

Early Bay 71a "Polisbussen",  Bubbla 61a,  Bubbla 62a ratlook R.I.P

219

Skåningen skrev:

Lite lurad blev man när man läste på förpackningen X3 som kom idag.

Hela bönor  Default/hmm  men det var bara tryckfelsnisse som skojade lite  ICQ/ag

//Mathias

Japp, tänkte inte på att göra en ny etikett! My bad. På en del försändelser har min kära fru strukit över "hela bönor" med filtpenna. Jag var inte lika petig ICQ/ab Hoppas det smakar!

"Daddy Cool"

220

Hoppas det finns kvar, skickade just en beställning

221

Skickar du till Finland? ICQ/ag

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

222

http://forumbilder.se/CG4G4/20131118-121420.jpg

Tack för kaffet! det var verkligen gött!

VW 1303S -73 (o\!/o)
Har VCDS/VagCom

223

Härligt att höra! ICQ/ab

"Daddy Cool"

224

Trefas och 1 1/2 hästkraft malde ner två påsar gravrost på en grisblink. http://i1161.photobucket.com/albums/q506/harrstrom/bild2.jpg

225

Jäklar, vilken proper kvarn du har!!!  ICQ/af

"Daddy Cool"